{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 16 Oct 2017
雖然對未拍過拖嘅人而言,講出口好似仲難聽過粗口,但正正路路,除非你一鋪打爆機,如果唔係,人一世物一世,總會出現過一啲稱之為「前度」嘅物體,令人又愛又恨。特別係夜闌人靜,芳心寂寞之際,有時就會胡思亂想,究竟要唔要同阿Ex復合好呢?當然,唔係你諗就有,仲要等對方點頭先有得成事,但考慮之前,你又有冇真真正正思量過各方面,去睇清楚對方係咪一個復合able嘅人呢?如果你只係怕寂寞,冇細心諗過,要唔要睇埋呢篇文先繼續FF呢?

外國網站elitedaily就同大家分析,究竟復合前應該要考慮咩因素,以下嘅Point,你又有冇諗過先?

1.悲劇重演
無論因為咩問題而分手都好,只要個「問題」未解決,就算畀多次機會大家復合,都會好似身邊有個計時炸彈咁,隨時都有可能悲劇重演。

2.永遠搵唔到miss right
以機會理論而言,你決定同Ex復合,即係錯過同Miss right相戀嘅機會,係咪值得為一時眷戀,放棄其他可能性呢?

3.再次受傷
如果單單因為寂寞而復合,雙方冇反省分手原因,咁填滿寂寞之後,得返嘅又係一連串嘅傷害。

4.心存芥蒂
如果當初分手係因為對方做咗好過分嘅事,咁就算一齊返,表面上冇嘢,心入面都一定有條刺,唔可以單純面對呢段關係。

5.回不到從前
就算過去幾咁美好,一切都已成過去,到你地復合返,種種現實充斥眼前,就會知道,破裂過嘅關係,冇可能返到去十全十美嘅時候。

日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024