{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Dec 2017
又到年尾,單身嘅你除咗眼白白睇住「街裏愛人一對對」之外,都仲可以做最後掙扎搵返個伴,再退一步,可能你都可以喺Party聚會中搵到一個暫時情人,二人相擁歸家取暖過冬——但首先你要有個自己嘅竇,其次就係個竇,尤其你個廁所要乾淨!事關美國有家品公司做咗個Reserch,原來女仔上到男仔屋企,最在意就係個廁所!
Wayfair搵咗超過2000名美國男女選出十大「Deal Breaker」(即係令你冇得「Deal」嘅原因),發現不論男女,頭三名都係「家有臭味」、「污糟嘅廁所」、以及「淤塞嘅去水口」。而呢三樣嘢基本上係三位一體,廁所塞就自然污糟、污糟就自然臭。而且唔好以為搞掂個座廁就算OK,千祈唔好低估一個男人喺廁所留底嘅毛髮量——尤其係嗰啲鬈得好特色嘅毛,幾個禮拜唔掃真係可以「一地都係」!你自己見到都驚啦!
其餘上榜嘅女性原因仲有「凌亂嘅床單」、「不受控制嘅寵物」、「過多污糟衫」、「冇冷氣」、「冇私隱」,以及「爆開嘅梳化」,整體黎講同男性相差無幾。唯一一樣男女不同嘅係「核突或者不適當嘅藝術品」——呢個故事教訓你,如果藝術嘅嘢你自問識條鐵,就乖乖地放返高達模型啦。
食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024