{ SKIP }
文:MenClub Mean娜  圖:互聯網
POSTED ON 27 Nov 2017
正所謂「善意嘅謊言會令世界變得更美好」(by Mean娜),呢度叫你講嘅大話,絕對唔係要傷害你嘅另一半,而係要令你同另一半嘅感情升溫,變得更加火辣辣!就算再Sweet嘅情侶都好,都會有少了激情同衝動嘅時候,呢個Moment,如果可以喺性事上有啲新嘗試,絕對可以為兩人關係加上火花,找回久違嘅刺激感。不過如果突然同另一半提出你內心嘅性幻想,可能會難以開口,又或者太過突兀。性學家Dr. Kristen Mark就教你一個小小嘅謊言,最容易令另一半配合你嘅性幻想,呢個謊言就係︰「我發咗個春夢,夢入面我同你……雖然好難為情,不過,我覺得感覺好好,我好希望我哋可以一齊體驗一下……」



Dr. Kristen Mark表示,用「夢」輕輕帶過你嘅性幻想,話畀你嘅另一半聽,幾乎所有女性,聽完之後,都會好樂意試試,滿足你嘅願望。同時當你講完之後,另一半好多時都更願意同你分享埋自己嘅性幻想,佢滿足你之餘,你又可以知道對方想點,令兩人嘅性生活都更美好。


不過呢個小小謊言,基本上只適用於彼此相愛嘅戀人,如果你嘅另一半對你唔係少咗激情咁簡單,而係連愛情都冇埋,真係講咩都嘥9氣。

日本女仔著遍身材好,相信大家都知,所以大家睇日本妹時不時都會爆出一句,「啲日本妹究竟食咩大?」而從今日要介紹嘅呢位「南みゆか」身上,大家就可能會搵到答案啦! 去年11月年滿18歲、今年 ...
girls
【深夜】日本女仔究竟食咩大?「南みゆか」話係食飯!
24 Apr 2024
對大部份女性(以及部份男性)而言,要Post有自己個樣嘅相之前要P一P,已經係接近身體反應嘅自然動作。但大家又有冇諗過,點解人P圖、我P圖,人哋硬係P得特別誇張特別假咁樣嘅呢?近來一個日本研究就發現,其實唔一 ...
thezone
【P圖】待人以嚴? 日本研究發現人類對自己P圖特別寬容
23 Apr 2024