{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 24 Mar 2018
一月嘅時候,美國AV女優「Stormy Daniels」指美國總統特朗普(「侵侵」)於2006年其太太Melania懷孕期間與其展開婚外情。而所謂「福無重至,禍不單行」,「侵侵」食得一個就有第二個。前《Playboy》玩伴Karen McDougal近日就指「侵侵」於2006年開始亦同自己有另一段關係,更登上CNN知名新聞主播Anderson Cooper嘅節目接受訪問。
Karen McDougal於節目指二人於2006年夏季因為拍攝名人版《Apprentice》而認識,於同年首次發生關係,當時McDougal清楚知道「侵侵」已經與Melenia結婚。McDougal指「侵侵」事後更加提出向其支付「肉金」,「我實在不知道如果收下。從來沒有人在這樣的情況下給我錢,我看著他說,"我不是那種女生"。然後他說,"噢,你真的很特別"。」但事後二人仍繼續保持關係,每個月至少見面五次,McDougal亦曾經到訪「侵侵」位於紐約、新澤西及加州的物業,並與其上過「很多次」床。McDougal甚至直言二人並非單純的「性伴侶」,而是真心相愛——直到10個月後McDougal覺得內疚而分手。

McDougal亦指2016年佢與美國出版商American Media Inc.簽下協議,以不公開與「侵侵」的關係為代價,換取30萬美金及於雜誌撰寫健康健身專欄,展開新事業的機會。但因為最終McDougal只收到15萬美金,所以決定提告並公開故事。最後佢亦向「侵侵」太太兼美國第一夫人Melenia致歉。

其實McDougal與Stormy Daniels並非唯二自稱曾與「侵侵」發生婚外情或被性騷擾的女性,據報至少仲有18名女性都提出類似的檢控。
CNBC
食開日清杯麵嘅大家,相信都對杯麵入面嗰堆唔知係咩肉、唔知點整、但口感同味道都頗為特別嘅「謎肉」非常熟悉,甚至有人係為咗食「謎肉」所以先買日清杯麵黎食。如果你都對「謎肉」情有獨鍾嘅話,咁你就好彩啦,因為 ...
thezone
【日本】日清推單獨發售「謎肉放題」 乾啃亦可
28 Mar 2024
日本採用三學期制,所以學年嘅最後一個學期會於3月完結,換言之依家呢個時間就係學生們畢業嘅季節,當中當然有已經年紀輕輕就已經出道嘅寫真女星。好似今晚要為大家介紹嘅呢位「矢野ななか」咁,就係應屆高中畢業生 ...
girls
【深夜】剛剛高中畢業!LEVEL不同的「矢野ななか」
27 Mar 2024