{ SKIP }
文:王貽興  圖:互聯網
POSTED ON 22 Apr 2018

網絡有男人開PO大數響香港做男人有幾痛苦,話香港男人一出世就係罪,搭車太迫揩到女仔就係非禮,生得唔靚仔講多句笑都叫性騷擾,討論AV就叫咸濕變庇,但女人討論彭于晏身材就冇問題……

討論區仲話,好彩娶到老婆,叫佢出去做嘢就話食軟飯,唔洗佢返工,佢全職做家庭主婦,又會嫌你唔請工人畀佢,當女人係菲傭;放假想同老婆女友造愛就畀人話個腦剩係識得諗果樣嘢,自己搞掂又會畀佢地嫌你污糟變態,嗌交畀女人打唔還手就畀人笑你軟皮蛇老婆奴,忍無可忍還手就畀人鬧你垃圾賤男打女人,女人人工高過自己就係唔上進冇鬼用垃圾都不如,自己人工高過女人就係同工不同酬性別歧視……

  

以上所講都只係事實,以及事實之全部。當然如果換轉女人版本,或者都可以數到一堆香港做女人有幾慘既例子,但講真,其他國家例如日本男人,佢地結咗婚每日得一百幾十蚊零用錢,成份糧交晒畀老婆,但慘得嚟都有返啲相對好處,坎坷過後有艇搭,香港男人呢?坎坷既外圍只係更坎坷既內圍,根本就冇盡頭亦冇甜頭,是但求其拍低一條香港男人既日常生活短片,無論有女定冇女,隨時都已經係一套坎坷影展既獲獎電影……

慘唔緊要,一係有回報,一係有意義。你返工每日畀人侮辱但你有返人工,學黃子華話齋,人工係補償,所以返工係慘,但慘得嚟有回報。咁響香港做人男朋友呢?條女份人工自己亂洗,你份人工又要畀佢任洗,平日食飯搭車睇戲買嘢都已經要你畀,都算,家吓仲話咩幫條女入錢落八達窿同Starbxxks咖啡卡先叫錫條女,自己個個月唔夠洗咩都唔敢買,最後都仲要畀條女嫌你唔儲錢做人冇計劃唔上進所以同你冇將來,一個唔該跳船搵個富二代嫁咗去,你話吖,呢種慘,有咩意義?回報又響邊?

 
作者簡介: 香港新生代作家、作詞人及主持人
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
生成式AI整出黎嘅「AI美女」正在漸漸進入主流目光。除咗社交媒體上出現「AI美女KOL」、《Playboy》早前邀請AI美女擔任封面女郎之外,近日又有外國網站舉行全球首個「AI美女選美」,一眾「佳麗」除咗要鬥靚,仲要鬥「 ...
thezone
【AI】全球首個「AI小姐」選美比賽 考美貌仲考智慧 冠軍將獲10萬獎勵
17 Apr 2024