{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 23 Jun 2018
中國地大物博人口眾多,出到靚女嘅機會自然就多,不過好多時啲女仔都因為當地文化影響,就算本身係個靚女嘅材料,慢慢都會變得平庸俗氣,亦即係當地語言中嘅「長歪了」。唔想「長歪」,就當然要好似高官子女咁去外國長大,好似呢位Vyvan Le咁就係中國出世,然後移居荷蘭,仲成為一個網紅添!

據網上嘅資料,Vyvan於中國出世,亦曾於當地居住,不過後來就移居荷蘭。佢由2015年,即係佢19歲時開始玩Instagram,憑住一頭白髮魔女造形,配上一系列性感比堅尼照、對鏡自拍照而成為網紅,而且睇相佢仲過住相當奢華嘅生活——呀唔知佢啲錢,又或者佢屋企人啲錢喺邊到黎嘅呢?

vyvan.le on Instagram
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024
清明已過,立夏將至,換言之各位男士喜聞樂見嘅夏天終於要黎啦!而你話夏天有咩好睇得過一個充滿活力,笑得又鬼咁燦爛嘅美女喺你面前揮灑汗水呢?所以今晚就同大家介紹呢位日本新人演員「田畑志真」! ...
girls
【深夜】陽光燦爛騎術了得 日本新人演員「田畑志真」
15 Apr 2024