{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 05 Aug 2018
貿易逆差大家聽得多,但你又有冇聽過「高潮逆差」?大家都知因為男女雙方嘅身體構造嘅差異、文化背景嘅影響,女性唔係次次做愛都有高潮,而所謂高潮逆差(Orgasm Gap),就係指一對已婚男女於性愛高潮頻率嘅差距。而呢個差距可能要比你想像中大得多!
跟據美國楊百翰大學(Brigham Young University)訪問1683對新婚夫婦後,發現只有不足一半(49%)嘅女性能夠穩定地於獲得性高潮,而男士嘅數字則高達87%,顯示咗「高潮逆差」嘅嚴重性。而更有趣嘅係同一個研究亦有問到夫婦認為對方嘅高潮頻密度,發現有43%男士都估錯,當中有25%嘅男士更加係高估咗女伴嘅高潮頻繁度——或者係自己嘅能力?

研究指男士估錯嘅原因不外乎兩個,第一就係女伴扮高潮而男士被成功欺騙;其次就係女士冇講大話,但男士根本分唔出女性有冇高潮,兩者都顯示唔少男人都唔知女性高潮時嘅身體反應(陰道收縮、陰蒂充血、皮膚發紅、心跳加速等)。嗱男人都知「性」對於一段關係黎講係幾咁重要,而如果只有你自己爽就好容易引起對方不滿,然後佢就會喺你買玩具返去嘅時候收你關稅!所以多啲理解對方身體嘅需要,對你對佢都有著數呀!
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024