{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  
POSTED ON 22 Sep 2018
俄羅斯靚女多基本上已經係常識,喺咁多靚女之中都仲能夠贏到任何「以靚取勝」嘅冠軍,呢個女仔一定係靚到出類拔萃!喧究竟點樣為止出類拔萃地靚?咁就要認識一下呢位「Kotyakotyara」。

「Kotyakotyara」如無意外係網名,佢真名(譯返做英文)應該係「Catherine Cotaro」,喺俄羅斯嘅一位美容、健身網絡名人,IG有12萬人Follow,但佢更重要嘅身份係俄羅斯版《MAXIM》上年喺芸芸眾多俄羅斯女仔中選出黎嘅Miss Maxim,早排又上埋俄羅斯版《Playboy》,先後獲得兩大權威認證——過埋今晚就係三大啦,因為我都認證埋啦嘛——可見佢係有幾咁吸引!

娃娃面、好身材、肯性感,相信大家都應該睇得幾滿意啦可?
kotyakotyara on Instagram
日本係一個對紋身相當敏感嘅國家,就算你係外國人,就係你唔係「雕龍雕鳳」,都好可能因為紋身而被禁止出入大眾溫泉,更惶論藝人於大眾媒體中露出紋身。不過近年日本對於紋身嘅睇法似乎略有鬆動,例如K-1格鬥上月終 ...
girls
【深夜】紋身解禁 韓系日本辣妹「PyunA」
19 Apr 2024
近年潮流興「Y2K」(當我都拎黎講嘅時候,個潮流好可能就黎過),大家應該都見到唔少依家十八廿二嘅少女、著住我哋十八廿二時候風格嘅衫粗略地講,即係「MK妹」!但「MK妹」其實不限於打扮,其實仲描述緊當年某部份 ...
girls
【深夜】日本王道MK妹!人生進程超快嘅「小田愛実」
17 Apr 2024