{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 21 Apr 2017

說實話,剛看見Graham這個系列,我真的當堂嚇一跳,然後心都離一離呀;向來走誇張軍事風的Graham,竟然從粗豪風格轉變成美國女郎,雖然標誌性的超大Trigger仍然安好,但盤面那幾條Queen實在搶眼,望多兩望又覺得別有生趣喎!我估如果大家在街上見到人戴這款的Chronofighter Vintage Nose Art女郎錶,你一定會像夜神月般忍不住奸笑出來。點解我會知? 喂,平時搭地鐵巴士,拎住手機陰陰嘴笑嗰啲巴打,好多時都係睇緊MenClub啲J圖啦。

八九不離十,車錶不離女,藝術傑作與女性都是美的化身,絕無貶義,讓我們以欣賞的眼光,好好觀察這系列的腕錶,還有盤面那些女郎的美態。Chronofighter Vintage Nose Art是以40年代的錶款為創作基礎,然後加上Nose Art,不知道大家有沒有睇過,上一個年代的戰鬥機,有不少機頭有漫畫塗鴉,有動物、文字、卡通,但最多的必然是美女。因為打仗最緊要鼓舞士氣,而最能夠激勵兵士的,當以美女為首。由於這些圖案多畫於機頭位置,所以又稱之為Nose Art。

Graham Nose Art一個系列分別有4款,即4條Queen,排名不分先後,包括有 : Anna、Nina、Sally,還有Lilly。名字要簡單易記,又夠傳統,不需要改那種乜乜Baby,已有親切可人的感覺。40年代的畫風,其實很有韻味,至少夠標誌性,一睇就認得。4位女郎皆坐落於盤面的右方,3點位置一個小秒盤,6點位是30分鐘累計時盤,9點位有星期、日期顯示,上面各自寫著女郎的名字,唔怕你叫錯名。

不知道大家喜歡哪一位,但無可否認Lilly的衣著最性感,吊帶跌膊再Show吊襪長腿,很多MenClub男同事都對這Type沒抵抗力。Nose Art 4個錶款皆用44mm精鋼錶殼,加藍寶石水晶拱形錶鏡,各款採用不同的主色,最性感的Lily當然配襯最熱門的藍面。機芯方面,腕錶搭戴G1747自動上鏈機芯,振頻每小時28,800次,提供約48小時的動力儲存。每款限量超少,只有100隻,官方定價HK$43,500。


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024