{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 17 May 2017

唔係話特登重口味,如果大家用一個巨大生態系統的角度睇,其實地球上所有液體都是過濾後再飲用,即使你買號稱最清純的蒸餾水,那瓶透徹的清水,曾幾何時都是混濁不堪。事實如此,但夠膽講用Urine做原料嘅品牌,又有幾多個? 最近丹麥的啤酒公司Nørrebro Bryghus就收集了50,000公升的人類尿液,釀製出叫The Pisner的啤酒,實行飲完痾,痾完又再飲,無限循環。

可能你會問,50,000公升到底要儲幾多年先儲到?如果係一個大型活動,又有酒飲,好快就儲到。The Pisner的原料來自丹麥的夏日音樂節—Roskilde Festival,不過大家不要誤會,酒廠沒有真的直加尿液到釀酒過程裡,其啤酒也沒有真正的尿味!他們使用人類尿液代替動物排泄物作為種植大麥的肥料,諗深一層其實都屬於自然有機物料,夠健康喎!

雖然The Pisner號稱是首個大型回收人類排泄物的酒液,但此說法又令我諗起《你的名字》裡的口嚼酒,古代的日本也有用口嚼的方式,讓唾液中的澱粉酶會使澱粉糖化,只不過用美少女、處女的唾液,令人感覺乾淨一點。計我話,如果The Pisner識玩,一定是標榜用日本JK的排泄物,放諸日本市場,必然炒上天價。

The Pisner產量不多,只有大約60,000瓶,而RateBeer網站上,有飲家評佢「Medium body, again sweet, cleam malts with this slightly spicy, piney edge - a bit like urinal balls.」救命,笑到我有腹肌。

Source : noerrebrobryghus.dk


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024