{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 26 May 2017

先是因航的歷史性裁員計劃,近日再來一單中國東方航空滑出跑道事件,彷彿航空界的新聞,比TVB的師奶劇還要緊湊。為免負能量充斥美好周末,我們還是睇返啲賞心悅目的主題好過啦,相隔30年後,男神Tom Cruise終於宣佈開拍《Top Gun 2》,到時Top Gun錶款肯定又是熱話。另外專業級飛機錶商Brietling又是玩「藍」神Feel,全新限量版的藍圈藍面 Chronoliner B04 計時腕錶,比靚佬湯更靚。

雖然錶界一遍染藍已是老生常談,但Breitling Chronoliner的經典款式,之前出過18K Rose Gold版本,現換上藍面更切合天空、海洋主題,外觀設計上更加典雅。而且這款藍圈B04換上了自家製的B04自動上鏈機芯,擁有COSC瑞士天文台認證,每小28,800次高振頻,提供到70小時以上的動力儲存。

B04機芯的雙時區系統尤其出色,用家只需拉出錶冠,以小時為單位,往前、後旋轉,即可輕鬆將主時針調整至當地時間,又不會影響分針時精確度,甚至日期也可同步自動調整。紅色尖頭的第2時針繼續以24小時制指示原居住地時間,可區分晝夜。

腕錶配備24小時第2時區顯示功能,同樣採用24小時刻度,對應第3時區時間的錶圈,可幫助用家精確測量飛行時間。46mm精鋼錶殼,搭配藍色陶瓷雙向旋轉錶圈,拱型藍寶石水晶鏡面經雙面防眩處理,防水深度達100米。另一值得欣賞的是Aero Classic航空經典橡膠錶帶,浮雕花紋復古得嚟相當精細。Breitling Chronoliner B04計時腕錶,售價HK$79,100,八萬有找,值得入手啦。


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024