{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 09 Jun 2017

兄弟們,夏天已到,未準備好 Beach Body 唔緊要,即刻去飲返杯Gin先啦。最近歐洲有項研究指出,氈酒確實能夠加速新陳代謝,飲用後可以幫助身體消耗更多卡路里,達至減肥效果;加上6月10號(星期六),即係聽日就係世界氈酒日World Gin Day,有了這兩個重大原因,我實在想不到任何藉口不去歎杯涼透心的Gin Tonic呀。



上次在介紹中環Origin Bar時已經提過,香港的Gin迷其實不多,至少比起威士忌仍然差很遠,但只要你試過靚Gin,保證你返不到轉頭。Gin的好味之處,來自其獨特的Juniper杜松子香氣,最近歐洲的University of Sigulda有項研究發現,杜松子擁有豐富的抗氧化劑Antioxidant,對於新陳代謝頗有幫助。老實講,對於這個研究我並不感到意外,Gin酒最開頭就是藥用酒,用來利尿解熱,對身有一定的好處。


杜松子 Juniper Berries


研究刊登於《Food & Nature》,他們使用白老鼠進行關於酒液的實驗,而Gin多種烈酒中卡路里最低的,每Shot只有97卡。研究小組組長Thisa Lye指出,飲用Gin酒令新陳代謝的功率有顯著的提升,相信是因為Gin酒主要原料的杜松子擁有豐富的Antioxidant所致。其實Gin的功效早被發現,2008年曾有研究指Gin Tonic是對1型糖尿病患者最安全的雞尾酒,基於杜松子也有舒緩血管炎的效用。


中環置地地庫的 Dr. Fern's


Dr. Gerry Olino


話說聽日6月10號就是World Gin Day,未有Plan的Gentleman可以去置地地庫的新Gin Bar : Dr. Fern’s Gin Parlour玩大師班,Dr. Gerry Olino (Dr Fern’s 的總經理) 聯同Hernö Gin及Generous Gin會親自現身教授。每位HK$500的套票之中,包括 4 款Gin試飲套裝、4 個「半份裝」Tonics,以及為自己的Gin & Tonic設計裝飾,大師班亦同時為客人供應免費的凍肉及芝士,絕對是抵Deal。



不玩Master Class不要緊,Dr. Fern’s聽晚9點後會有Dr. Fern’s Jungle Gin Party,有DJ Roger ReFlex De Leon為大家打碟,想查詢預約,可聯絡2111 9449或電郵至[email protected],聽晚就係啦,要去就趁手!



年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024