{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 14 Jun 2017

香港再次迎來炎夏,熟悉的是返工前必定落波的八號風球,還有水浸般的黃雨紅雨。夏天為大地帶來美腿之外,還為男士們帶來靚酒活動,Hong Kong Spirits Pairing Festival將於6月24號舉行,主題是用烈酒配搭雪茄,記憶中香港很少舉行大型的雪茄活動,但今次的主角,我仍然認為是各式烈酒,只是剛好場內有Davidoff Cigar,好讓諸位研究Pairing的文化。




Cigar與烈酒的歷史相當悠久,近年威士忌興起,更漸漸取代以前必用Cognac做Pairing的習慣。威士忌專家Louis Lee說 : 「80年代潮流興Cigar & Cognac,不過干邑的口感太柔,講究的人會配口味更烈的Armagnac。古巴雪茄味道較濃,適宜用蘇格蘭島嶼或Islay的威士忌做配搭,能帶出煙燻、海水鹹味、礦物等感覺。」




如果你不好Cigar不要緊,烈酒Party仍有很多精彩環節,例如Cocktail Workshop、Whisky-Universal Tasting Tour等等,然而喜愛Rum & Cognac的朋友,一定要去試哥倫比亞的Dictador Rum,還有人頭馬一開,好運自然來的Rémy Martin。(識得呢句的朋友,肯定有返咁上下資歷了)




雖然圖中為露天活動,但大家不用擔心,活動當日主要在Indoor,等各位可以輕鬆歎酒涼冷氣。順帶一提,烈日當空之下,搞一個露天品酒活動,最大問題不是你很容易中暑,而是烈酒很快曬到熱,場內的冰很快溶,大熱天時飲一杯熱辣辣的威士忌,你都咪話唔過癮。6月24日,地點是銅鑼灣的柏寧酒店,入場門票分別有HK$300與HK$680兩種,前者包括小食、3張品酒券、一隻Whisky杯,後者HK$680,更加包埋一枝威士忌俾你拎走,乜都抵返哂啦。



CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024