{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 28 Jun 2017

如果是冬天去旅行,尤其去日本的時候,我都會盡量搵些溫泉酒店做中途叉電站,浸一浸天然的高熱溫泉水,或者於澡堂按摩池鬆一鬆,直至浸到上腦你都不想離開如此舒服的環境。世界之大,原來不單日本,連Iceland冰島班男人都極之識嘆,日前當地首間Beer Spa正式開幕,提供9個indoor、2個outdoor暖啤酒池俾大家浸!

這個Beer Spa叫做Bjórböðin,池中啤酒是暖的 (否則冰天雪地一定凍死人),大約38°C比大家的沖涼水熱少少,混和了啤酒、水、啤酒花與酵母,所以成個池都係淡淡的金黃色,兼且有自然的泡沫。官方聲稱Beer Spa有益於皮膚、毛髮與整體健康,建議遊客們可以先浸25分鐘啤酒,再去用25分鐘鬆一鬆,咁就舒服哂。

不過,Beer Spa的啤酒池水是不能飲的,再強調,是Undrinkable,想飲啤酒的可以在隔離的一個Beer Tap斟出冰凍的Kaldi Beer,冰島上歷史最悠久的小型啤酒廠。官方建議大家浸完之後等幾個鐘先沖涼,不過陣味難唔難頂就見仁見智了。

Iceland不是第一個做Beer Spa的國家,這個重口味活動於捷克、斯洛伐克、德國等地己經頗有人氣。雖然睇落有少少難接受,但若果飛歐洲,人一世物一世,你無理由唔試一試佢掛?


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024