{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 03 Jul 2017

97過後,我們漸漸著重本土製造,市面上扮本土嘢的假貨太多,連國家領導人都不是太頂得順。各位本土派放個靚心,今次同大家介紹的香港友手工啤,是由嘉士伯香港與紐約優質手工啤酒廠Brooklyn Brewery聯手創造的全新品牌,既中西合璧又Made in Hong Kong,從外到內再到返外都係陀地特色;不單如此,香港友手工啤共推出3個口味,其中一個加入芫荽和陳皮等地道材料,真正本土味濃。

每隻「香港友」皆由嘉士伯香港與Brooklyn Brewery的啤酒大師Garrett Oliver一同精心釀造,3個款分別是拉格啤酒Times Square、小麥啤酒New Kong、Pale Ale啤酒Underground,從入門級到重口味,任君選擇。先是來屬於Lager的Times Square啤酒,入門之選,根據德國低溫發酵技術釀造,散發著清新柑橘香氣、口感清爽,最適合初次接觸手工啤的巴打們。

第2款New Kong小麥啤酒,輕盈的口感,配搭不經過濾的高濃度麥芽為比利時小麥啤酒的特色。「香港友」New Kong以此為基礎,採用中國小麥、大麥麥芽精心釀製,加入芫荽和陳皮等地道食材,有濃郁的果香與啤酒花香氣,喜歡荽味的男士們,絕對不能錯過。

第3款Pale Ale啤酒Underground,將清新的麥芽味,與啤酒花的微苦平衡得恰到好處;Underground以美國和紐西蘭的多種啤酒花進行乾燥發酵,散發出一陣陣揉合柑橘和熱帶水果的香氣,與其配搭外國快餐炸雞漢堡,個人認為襯中式菜餚更能顯出其細膩的風味。

現時「香港友」於6間本地餐廳及酒吧供應,之後會於下個階段出樽裝啤酒。如果大家想即刻試,推薦去旺角Cordis酒店的Garage Bar,除了齊集3款「香港友」之外,酒吧更提供3款不同的Pizza Pockets俾大家襯酒。Triple C咖喱芝士雞肉味最啱配Pale Ale,B&B和牛芝士煙肉則可襯小麥啤,而藍帶雞肉夾Lager更是正得無話可說。


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024