{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 19 Jul 2017

盛夏之際,應該期待陽光、海灘、出海、船P之類的夏日活動,誰知香港特色,夏天為大地帶來雨水,動輒紅、黃大雨傾盤而下,到水浸車翻都未見到疑被DQ的黑雨警告,即使是威尼斯,都沒有如此的洪水泛濫之景。不過,雨終有下完的一天,聽日一定會好天嘅,睇睇Hublot新版藍錶Big Bang Blue,繼續幻想屬於夏日的海洋氣息,愈睇愈覺得好啱戴出船P!

腕錶的藍色瘋潮來到2017的下半年繼續,Hublot之前也有隻Big Bang Unico Italia Independent,典雅的紋理襯西裝一流,今次這款BB Blue是慶祝聖特羅佩與位於康城31 La Croisette的兩間專門店特別設計,主打海風小島,Beach Party的陽光感覺。

Hublot Big Bang Unico Italia Independent

45mm BB陶瓷錶殼用上同色調的陶瓷錶圈,配搭天然橡膠錶帶或藍色鱷魚皮帶,可能是Hublot系列中最藍的一隻。

錶盤見到很搶眼的Skeletonized鏤空藍色設計,3點鐘位置一個60分鐘計時盤,隱瞞一個很Subtle的日期顯示,9點鐘位置一個小秒盤,指針與時標皆有白色夜光物料。腕錶搭載一隻Hublot常見的MHUB1242機芯自動上鏈飛返計時機芯,配備導柱輪,振頻每小時28,800次,提供約72小時的動力儲存。

Hublot Big Bang Blue (與韓文歌無關),於藍色微噴砂陶瓷錶底可以見到「LIMITED EDITION 100NUM」與「BOU-TIQUE EXCLUSIVE」字樣,證明它是只有100隻的限量版。最近想逃離香港,享受美麗風光的巴打,可以選擇去康城、聖特羅佩、切爾沃港、卡普里或里尼亞島專門店,順便可以買埋這款全身湛藍的Big Bang Blue。


CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024