{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 06 Sep 2017

喜愛電單車活動的不只Zenith,遠在美國加洲的Swallow Creek Ranch,有一班狂熱份子舉辦了全球首屆的Wheels & Waves,一項為期3日的重型電單車賽事。除了有靚車睇之外,靚錶也是重點一之;事關最近開行Turbo投資運動的Baume & Mercier名士錶,他們擔任了W&W的官方贊助,而冠軍車手則會獲得錶底蓋有獨特圖案的Clifton Club Automatic。將運動冠軍榮光玩得最出色的,大家都知是當年的Daytona,今日大家都希望照辦煮碗,再造神話。

3日的精彩盛會,參賽者駕駛正宗的Indian Motorcycle,沿着San Luis Obispo的海岸線飛馳。飛車,大家都見唔少,尤其在深夜的屯門公路、龍翔道、西九公路等地,總是不時有幾部車在你身邊快速穿插。其實外國也有這些渴望飛車的人,只是他們會聚集一起,好好睇睇搞一個合法比賽,紓解壓力之餘,又賺到錢,Wheels & Waves California就是這樣搞起的。

名士錶的貢獻當然不止出錢,作為優勝者的獎品,一共3款Clifton Club Automatic,分別在錶背鐫刻Super Hooligans (超級流氓)、Vintage Class (復古等級)、Sprint Hero (衝刺英雄)。這款自動腕錶其實早在中環的Clifton Club腕錶展覽出現過,運動風格強烈,42mm的圓形錶殼以316L不鏽鋼製造,厚度僅為10.3mm,典雅亦很易襯衫,返工順手去做GYM一樣無問題,個人認為比Classima系列更吸引。

平民版總共有黑、白、藍3種百搭盤面主色,錶帶亦可以換不鏽鋼、小牛皮或橡膠,視乎你要在哪種場合佩戴。腕錶搭載一隻瑞士製Sellita SW200自動機芯,振頻每小時28,800次,提供38小時的動力儲存。


年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024