{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 28 Nov 2017

世界級靚Bar在香港搞快閃並不稀奇,例如之前在Quinary的The Embassy,四季的The Dead Rabbit,還有Death & Co.等等,不過Pop-up到真的在香港開舖,便證明其人氣不是那種一時的新鮮感。

紐約著名酒吧Please Don't Tell (PDT),曾榮膺2011年的Best Bar in the World,兼且是World’s Best 50 的常客,終於決定2018年在置地文華開店!

Pop-up最大限制在於期間限定,只有幾日時間,我知大家未必遷就得到,如今PDT永久登錄置地文華,香港巴打想幾時去飲酒都無問題!PDT於2007年在紐約開店,走Hidden、Speakeasy路線,最得意的地方是PDT隱身於一家叫Crif Dogs的熱狗店之中,如果你去過,一定記得那奇妙的Vintage Phone Booth。

相信這個特色的Phone Booth也會搬來香港,整體的室內設計出自Nelson Chow手筆,其他作品例如置地的Dr. Fern’s、中環Foxglove,大家都去過,相信港版的PDT加上文華派頭,肯定會相當之Classy。

酒單方面會由紐約PDT的Jim Meehan與Jeff Bell負責,食物配對則由Richard Ekkebus操刀,既然紐約的原版是配搭熱狗,香港版會有何特色? 我們留待2018再同大家UPDATE!

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024