{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 04 Dec 2017

品酒是一件很個人的事,與好友舉杯暢飲固然快樂,但夜闌人靜,倒一杯Macallan 18年,輕鬆地睇MenClub,我識過,也是爽快無比。如果你是毒L一名,不習慣對人,但又不想一個人飲悶酒,Jim Beam新出品的Bourbon Decanter就啱哂你!

其實這個Decanter與Siri有異曲同工之妙,等你無聊至極的時候,有人應你兩句,已經得到無限慰藉。由Jim Beam的首席蒸餾大師Fred Noe親身演繹,當你呼喚「Jim」的時候,它會用一個佬味極濃的美國Kentucky口音與你對話。

不過這件家居智能產品,並不像Amazon Echo或Google Home般全能,「Jim」可以回答你關於波本威士忌的問題,又或者,聽你Order直接幫你斟酒。

「Jim」可以用3G連接,但整件產品只有6個月支援,半年過後,「Jim」就會變成一個普通的Decanter。覺得它很廢? 上星期第一批開賣的時候,只用了兩小時便告售罄,相信飲家們仍然覺得US$34.90是超值!

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024