{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 12 Feb 2018

如果話你人生中第一次飲威士忌是Black Label溝綠茶,那你第一次飲的伏特加,就很有可能是雞尾酒裡的Absolut Vodka。Absolut夠膽玩嘢已是行業皆知,但玩到叫員工全裸出鏡拍廣告,就是另一個層次的事!

前陣子他們拍了一段宣傳片介紹位於瑞典的廠房、品牌概念、蒸餾過程等等,聽落很正路,但重點全都落在幾十位全裸出鏡的員工身上。

我知你一定問,又不是SOD,做咩玩全裸社員先?第一個理由是,Vodka是一種玩純淨透徹的烈酒,不少酒廠都強調清淨的水源,無污染的環境或做多次蒸餾工序,其實都是想隻Vodka夠清純,飲落去夠順滑舒服。Nudity就是要表達Absolut夠哂透徹!

另一個重要理由,就是片段裡的主題,「The Vodka with Nothing to Hide」,作為新時代的伏特加,Absolut希望以最高透明度,讓市場了解他們的內部運作與釀酒過程,所以拍宣傳片不玩明星效應,改用自己的員工全裸出鏡,Nothing to Hide,不知道飲家去參觀瑞典廠房時,會不會有全裸Tour玩?

年度錶界盛事Watches Wonders今日開幕,眾多名牌品牌都於展上推出新年度錶款,當中最多人關心嘅當然係Rolex。而今年Rolex嘅重點款式,就係黑灰錶圈配綠針嘅GMT-Master II。 Rolex對上一款綠針GMT-Mas ...
watchesandwine
【腕錶】Rolex發表2024新錶 綠針GMT-Master II再現
09 Apr 2024
CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024