{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 24 May 2018

雖然暫時Rum聲勢不及威士忌浩大,雖然你可能連Rum Festival都未聽過,但下周末的Hong Kong Rum Festival (HKRF) 確是酒迷不能錯過的盛事 (我知還有Vinexpo,愛酒的人肯定識講Why not both)。今年已是第5屆HKRF,精彩節目一如往昔於Honi Honi陸續上演,坦白講,每人HK$150入場費,真‧飲家是沒藉口不去的。

6月1號、2號,Honi Honi將化身國際級Rum酒樂園,全場雲集超過150款Rum酒,多名Master Distillers、Rum Ambassadors親身到港舉行大師班。

入場的朋友可以憑票試飲多款以Rum酒調製的特色雞尾酒,包括HKRF的Signature Drink : Dark & Stormy,以Gosling’s Black Seal Dark Rum為主調,加入Ginger Beer、Lime Juice、Bitters苦酒調整,豐郁的味道肯定令你一試難忘。

資深飲家想試多幾款Rare Rum的話,下周亦會見到Bacardi Limited Vintage、來自Seychelles Island的Takamaka Bay Rum,還有泰國的Chalong Bay Phuket Rum,於比較之下,飲家更易分辨出各國冧酒的迴異,變化之多不下於威士忌、干邑等烈酒。

門票、Master Class名額有限,大家可以先去官網了解詳情,購票則在這裡,想飲靚酒,我勸大家要及時行動!

CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024