{ SKIP }

POSTED ON 18 Jul 2018

對於一眾酒商來說,今年世界盃冠軍可能別具意義,之前MenClub報道過Champagne Jacquart的冠軍隊簽名香檳,法國奪冠早已令香檳區酒莊興奮不已。最近香港人很熟的波爾多一級名莊Lafite也有動作,為慶祝等待了20年的重要時刻,酒莊豪請法國國家隊飲98年的Lafite,除迪甘斯之外,還有東西可以將兩個光榮時代連繫起來。

不論你有多喜愛克羅地亞的熱血,今年世界盃結果已塵埃落定,法國最終以4:2擊敗格仔軍,插水又好、VAR又好,事實既定,法國那邊早已開盡Party慶祝,上星期日在巴黎Champs Elysée有上百萬的球迷徹夜狂歡。

Château Lafite Rothschild近日在Instagram更Tag法國隊,寫明酒莊想請他們飲酒「Let us know if you’d like a bottle of '98 Château Lafite Rothschild to celebrate - we've put a couple aside 」當然Lafite只是其中一家慷慨的酒莊,法國國家隊每個隊員都收到一箱Art Russe’ St-Emilion Grand Cru,總之只要他們想開P,美酒絕不是一個問題!

CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024