{ SKIP }
文:MenClub 魏文青  圖:互聯網
POSTED ON 15 Apr 2015

人生得果幾十年,尚未試過同11種唔同類型的女性拍施? 唔緊要,嘗試去品嚐下11款唔同年份,世界最好的日本威士忌也是人生的一種極樂級的體驗及享受。

世界最高霸氣的11款日本威士忌。都幾乎出自於2大品牌。眾所佳知的兩大日本釀酒商Suntory及Nikka,常於世界最高酒評大賽(WWA 世界威士忌競賽,ISC國際烈酒大賽)中多次獲得最優秀獎而揚名。可是近年日本各地域的釀酒廠也紛紛加入戰圍,為求就爭一日之長短。但釀酒同溝女一樣,心急係溝唔出好女/酒的。

本坊酒造的"「Mars Maltage3 plus25」28年"終於打破了不敗雙子的神話,成為來世界認可最好的日本威士忌之一。



本坊酒造於1992年停產後足足沈睡了19年的 "「Mars Maltage3 plus25」28年",於在2011年生產再開,經過熱身後隨即在2013年的WWA 世界威士忌競賽中獲得世界第一威士忌的稱號。因絕不出口其他國家而被國外的酒愛好者稱為:遠在火星,難以到手的威士忌。因此而有MARS行頭的稱號。



原酒是以鹿兒島及山梨縣的三年熟成原酒混合,再於信州的熟成庫經過25年的熟成而釀成的世界第一威士忌。並以3+25 "Maltage3 plus25" 簡潔易明的釀造年期而命名。

"「Mars Maltage3 plus25」28年" 的最的特別次處係,唔同人飲會有唔同的味覺感受,例如唔同的評酒員感受到唔同的味道: 蜂蜜, 雲呢拿,奶油太妃,青蘋果,桃,合桃 等奇異的味覺較果。

不愧為火星的威士忌,產品難以入手,味道難以猜測~




現時世界最高霸氣的11款日本威士忌:

本坊酒造「Mars Maltage3 plus25」28年 Nikka「余市」10年 Single Cask。 Nikka「余市」20年

Nikka「竹鶴」21年

Nikka「竹鶴」17年

Suntory 嚮30

Suntory 嚮21

Suntory「山崎1984」

Suntory「山崎」25年

Suntory「山崎」18年

Suntory「白州」25年



CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024