{ SKIP }
文:MenClub Raphael  圖:互聯網
POSTED ON 12 Jul 2016

小弟最近身體抱恙,要食藥禁酒,醫生特別警告,antibiotics再溝酒精真係會出事,唔係講玩,所以我呢個星期又要展開漫長嘅禁酒期。可怕的是,有啲飲酒嘅場合你仍然要出席,例如我前幾日就為咗同朋友飲嘢,禁酒期都去咗Ozone,但,唉,見到嗰幾杯Mocktail 真係好灰…….

隔離朋友飲緊Burgundy,我就飲緊杯叫「Lolita」嘅Mocktail,唔係話佢唔好飲,但感覺總是不對勁。同樣嘅煩惱,一樣會發生喺伊斯蘭教徒身上,教義清楚禁酒,守戒的話真係只能夠飲汽水…… 不過,德國慕尼黑嘅四季酒店就為咗佢地,出咗隻清真 ver. Sparkling Wine,俾班教徒慶祝節日飲宴時,都可以有酒喺手。

呢隻名為 Dinar 嘅氣泡酒,號稱係世上第一隻專為伊斯蘭教徒而設嘅 Sparkling Wine,為咗令味道更加近似真酒,製造商 Vigorous Trading 特登用石榴、棗嘅果汁去模擬嗰種果香,Wine 本身都係來自各種葡萄,本是同根生,相信味道差距都唔會話極大嘅。

不過,個人認為,無酒精同有酒精真係有次元級差距,因為我地飲酒,除咗風味,還要享受酒意,無咗酒精,何來微醺? 所以我都係乖乖待過禁酒期再從出江湖啦,各位酒友,等我!


CASIO G-SHOCK推出嘅「農家橡樹」GA-2100系列近年再牽起一股電子錶熱潮,品牌亦力推女性市場,繼2021年推出女性向嘅「GMA-S2100」系列後,最新又推出更嬌小、顏色更柔和嘅「GMA-P2100」系列,或者會係大家嘅情人節禮 ...
watchesandwine
【潮流】ITZY代言!G-SHOCK「農家橡樹」推更嬌小女裝版
22 Jan 2024
日本威士忌品牌「WHISKY MEW」主要銷售由日本著名威士忌收藏家「山岡秀雄」親自試出及推薦嘅威士忌,並經常與各大日本動漫作品合作推出聯乘作品。而最新嘅聯乘,就係同士郎正宗創作嘅著名Cyberpunk作品《攻殼機動隊 ...
watchesandwine
【日本】WHISKY MEW聯乘《攻殼機動隊》推限量威士忌
10 Jan 2024