{ SKIP }
文:MenClub William 圖:MenClub
POSTED ON 09 Dec 2016

如果閣下已經搵到一個經常陪你食老麥嘅女人,我真係恭喜你啊!但到聖誕嘅大日子,都要食一食好西慰勞下佢先得。想食大餐唔想咁鋪張,又唔想咁焗促過2人世界?尤其是另一半身上纏有女漢子嘅霸氣,與之渾然天成嘅大排檔,確實係你嘅不二之選。


講到食大排檔,9成9都會入黎深水埗,點解?因為價錢唔貴,小炒鑊氣夠,菜式有風味,坐街邊飲住啤酒,俾你慢慢坐到夠。芸芸深水埗四大排檔,容記、愛文生、萬發同增煇,各有擅長,我揀增煇,因為鋪位最大,亦最多二人枱,最適合撐枱腳。


增煇啱啱仲推出咗menu,最新主打係3款懷舊炭爐煲仔菜式,可知炭爐已屬美食界之稀有物種,冬天先有得食。「炭爐古法羊腩煲」、「麻辣雞煲」同「生滾鴛鴦米海鮮粥」。羊腩煲同炭爐天生就好夾,風味更佳,不過就必定要在空曠位置才可以食。而海鮮粥則由客人海鮮「自決」,即場用粥底生滾起,最後加埋脆米通,海鮮鮮味到一個點。


二人來到,嗌一個炭爐羊腩煲,再點幾個小菜,嗌一支Asahi,邊吃邊傾計,自然地放聲大笑,享受這種率性的豪邁。過時過節,何需大事鋪張。麻甩嘅浪漫,點止得豆腐火腩飯呢?


炭爐古法羊腩煲 $368 (奉送唐生菜一碟 )

選用肥瘦均勻嘅遼寧及甘肅黑草羊,只用羊腩位,更加啖啖肉。除了正常加入南乳、腐乳、柱候醬、竹蔗、冬筍、冬菇等食材,更依足古法秘方放入當歸同黨參炆煮,製法講究,味道更為複雜。



羊腩腍得相當入味,嫩滑而帶羶香。羊腩煲於炭爐上邊滾邊吃,炭火和羊腩嘅組合,絕對是1+1>3嘅效果 。


粥底每鍋$98、海鮮-時價 而海鮮粥則由客人海鮮「自決」,即場用粥底生滾起,最後加埋脆米通,海鮮鮮味到一個點。


頭抽雞 $348
增煇招牌作「頭抽雞」,當然不可不食,只選兩斤半到兩斤十二兩重嘅龍崗黃酒雞,以頭抽同秘製豉油汁浸熟,肉質超嫩滑。


鬼馬油炸鬼 $88

咪淨係識食「頭抽雞」,餐牌上的海鮮類菜式也具個性,墨魚膠堅持純手撻,加入些少豬肉末才釀入油炸鬼,慢火炸出來尤其甘香。放涼後香脆度大減,記得上枱即刻要食。

秋葵炒生蠔 $88

店中又一新菜式,蠔身肥美滑溜,咬開juicy爆汁,秋葵經快炒由乾身變到滑潺潺,入口卻保持爽脆,對腸胃極佳。

增煇藝廚(深水埗 )

地址:深水埗石硤尾街31-33號

電話:2778 8103



女生們經常說「如果一個男生有愛心/孝順,那他差極也有個譜。」但你卻很少聽到有男生把「有愛心」和「孝順」列為擇偶最主要的條件——就算真的有人這樣說,你也不會信吧? 但世上總有人能夠用愛心打動一切,例如Sar ...
xmas
愛心の彼女 - Sarah Chan 陳婉晴 (與Guinnix)
20 Dec 2016
有甜美的外貌,又是不是代表她本人就是個甜美的女生?出道八年,難道又不可以是個新人?
xmas
甜美の彼女 - Hillary Lau劉沛蘅
16 Dec 2016