{ SKIP }
文:MenClub William 圖:MenClub
POSTED ON 10 Dec 2016

【FFの餐廳篇】

喺香港地,我相信對於每位男士,年尾嘅年關係特別難過。曾經有一位朋友,個女伴喺1月生日,而拍拖周年紀念喺3月,咁代表咗啲咩? 加埋12月嘅聖誕節、2月嘅情人節,即係我位老友喺12、1、2、3月呢段時間,要連續慶祝4次,先唔好提夠唔夠錢駛,就算只係輕鬆搵間餐廳食飯,開枝靚酒飲,佢都諗到無貨。而呢個Loop係每年都發生…… 所以我建議有呢個煩惱嘅巴打們,日日 (尤其大時大節) 都碼實MenClub,我地咁多個專業老饕,總會俾到啲諗法你。


【FFの餐廳篇】聖誕浪漫之致。Love with The Ocean


【FFの餐廳篇】悠然之日和。Live Well with HOW


【FFの餐廳篇】街頭節日風味。增煇藝廚


【FFの餐廳篇】在家過聖誕。火鍋速遞Seamart





女生們經常說「如果一個男生有愛心/孝順,那他差極也有個譜。」但你卻很少聽到有男生把「有愛心」和「孝順」列為擇偶最主要的條件——就算真的有人這樣說,你也不會信吧? 但世上總有人能夠用愛心打動一切,例如Sar ...
xmas
愛心の彼女 - Sarah Chan 陳婉晴 (與Guinnix)
20 Dec 2016
有甜美的外貌,又是不是代表她本人就是個甜美的女生?出道八年,難道又不可以是個新人?
xmas
甜美の彼女 - Hillary Lau劉沛蘅
16 Dec 2016