{ SKIP }
文:MenClub John Chan  
POSTED ON 01 Feb 2016

仲記得喺第五代Golf GTI輸港初期,有所謂LW版(Lightweight),格仔布櫈,棍波,冇天窗,冇泊車感應器,冇電暖座椅,單門(三門掀背)。成部車揸落係輕啲嘅。所以,有車迷一直當Lightweight版係寶,目前易手叫價約八至九萬,不過。據熟悉易手車行情嘅業界人士指,實際六萬左右已有交易。

近期得到歐洲車評好評嘅Golf GTI Clubsport版,有傳將會推出Lightweight版,消息指,呢款Clubsport LW嘅雛型將會率先喺五月份奧地利Wörthsesee汽車節率先公展,亮相之後睇吓公眾反應,先由高層決定是否落實投產。不過,就算揸fit人開綠燈,產量都唔會多,傳聞唔多過100部,個量咁細,睇怕冇乜可能有右軚版。

圖為今年正式投產嘅Golf GTI Clubsport(左)及被視為元祖GTI輕量版(右)嘅Golf GTI Pirelli(1983年)

今代Golf GTI Clubsport喺2015年9月發表,佢配編號EA 888嘅2公升直四Turbo引擎,最大馬力265匹(Overboost時可以達290匹),0至100km/h加速為5.9秒。有傳Lightweight版嘅最大馬力將加大至285匹(Overboost時可達310匹),但峰值扭力保持不變,維持喺38.7kgm,估計靜止加速至100km/h嘅時間,可以縮短0.2秒。

就算買唔到Clubsport LW版,畀你買到部Clubsport版(見圖)都正啦!希望香港有得賣就好

叫得Lightweight,梗係要拆吓嘢,減吓磅先交到差。有報道指,Clubsport LW會拎走部份吸音物料,另外會換上更輕身嘅後座座椅,務求將車重降至1375kg以內(起碼要1330kg以內啦!),波箱有6MT同6速DSG揀。喂!如果你有機會買Golf GTI,揀6MT吖,真係好鬼正,正過DSG好多好多倍㗎!

可能有車迷會覺得現在本田(Honda)NSX炒價太高不抵玩?那這一部如何?既然要炒價,不如用50萬歐元,即約500萬港幣,買車神冼拿(Ayrton Senna)生前擁有過的這部紅色NSX?這是他擁有三輛NSX中的其中一部,也是亮相得最 ...
autonews
【多圖】冼拿紅色本田NSX出售 車價50萬歐元
24 Apr 2024
點解會咁大膽?浸濕壞咗咪整囉,又唔係冇錢整,又唔會諗住賣嘅。當你屋企全部都係超跑嘅時候,遇到出面大雨或水浸,真係唔知揀邊部揸去最穩陣。於是,呢位杜拜唔知係咪王子嘅富豪就揀咗全球限量99部嘅Utopia去。見佢 ...
autonews
【睇片】杜拜Pagani Utopia車主 無懼水浸衝過去
23 Apr 2024