{ SKIP }

POSTED ON 25 Jan 2019

我們習慣將林寶堅尼的Aventador稱為「大牛」,Huracan就稱為「細牛」,那麼林寶第一部超級SUV-Urus又叫咩好?我們姑且稱為「犀牛」,原因Urus跟犀牛有很多地方相似,體形巨大,而且攻擊力驚人,這點跟擁有650匹馬力,但車身超過5米,車闊也逾2米的Urus很相似,不叫它作犀牛,唔通叫蝸牛?

好多人都知,點解林寶會出SUV,因為市場有需求,再加上同集團又有多款不同定位的SUV,好似賓利Bentayga、保時捷Cayenne、奧迪Q7和福士Touareg,所以出SUV是好順理成章。況且林寶又不是抱著人出我有出的心態,因為早在1986年已經有一部嚇得死人的高性能越野車LM002,這部用了Countach 5.2公升V12引擎的LM002,不論在當時或現在都是一個經典,所以今次林寶出SUV只是延續過去的LM002。

眼前的Urus,比之前在代理showroom見到的還要大部,車長5.1米、車闊2米,前後輪距也逾3米,稱得上SUV中的巨無霸,不過置身其中又唔覺大部,睇位仲好方便。至於賣相方面,比起同系的Bentayga或者第一次出SUV的勞斯萊斯Cullinan,Urus的樣子算討好,帶點斜背的車身比寶馬X6好看得多,修長的大燈和誇張的前氣壩,帶點大、細牛的影子,再加上今次試駕車升級了22吋輪圈,氣勢即刻將所有標榜高性能的SUV比下去。

Urus的車頭設計比較複雜,由很多線條所組成,比大牛或者細牛還要複雜,不過這也是Urus特色。
今次試駕車改配超巨型option的22吋輪圈,跟Urus的龐大身形十分相襯,留意輪圈入面10活塞制動卡鉗及碳陶瓷制動碟。
車身逾5米,前後輪距也逾3米,車廂空間自然比大、細牛寬敞,雖然B柱後,車頂稍微向下傾斜,但不影響後座乘客的頭頂空間。
車身闊度逾2米,睇落好似好大部,但其實真正開到出街,又不算太難睇位。
車廂布局好科幻,跟大、細牛好唔同,但又部份地方又同大、細牛好相似,好像軚盤、冷氣出風口等。
虛擬化電子表板,看似複雜,但其實相當易讀,而且難得還有繁體中文顯示。
冷氣為觸控式調校,視覺新鮮,但極容易留下手指模,宜車內放條布,得閒就抹下。
看似複雜的「一舊野」,中間是波棍,P和M(手動轉波)是按鈕,R(後波)是推拉,中間紅色部份是引擎啟動鍵。左邊是八種行車模式的ANIMA選項,最右邊是EGO按鍵,可以自行設定底盤、轉向和懸掛模式。
試駕車的車廂亦加入不少option配件,好似座位顏色就是Unicolor Sportivio,用料就是Alcantara,如果我是Urus車主,一定會加這套配件,因為用皮革好像不似林寶。

既然是林寶SUV,Urus用了一台4公升V8雙渦輪增壓引擎,馬力輸出達驚人的650匹,扭力更達850Nm,不過開到上街又發覺不是想像中大力,始終車重接近2.2噸,但是加速反應算是好快,尤其轉到Sport或Corsa模式時,速度和喉聲都相當嚇人。然而,選擇模式方面只能由上拉落去,不能推番轉頭,即是如果你揀錯選項就要重來一次。另外,Urus的轉向也較想像中輕,感覺唔夠紮實,路面感有點疏離。不過,它的制動反應就很利害,因為前制動卡鉗有10粒活塞,再加上又用了碳陶瓷制動碟,所以高速下相當「好收」。


引擎:V8、Twin-Turbo

排氣量:3,996cc

馬力:650hp/6,000rpm

扭力:850Nm/2,2500-4,500rpm

傳動:八前速自動波

驅動:前置引擎;四輪驅動

制動:碳陶瓷碟(前);碳陶瓷碟(後)

懸掛:多連桿(前);多連桿(後)

尺碼:5,112 × 2,016 × 1,638mm

軸距:3,003mm

車重:2,197kg

耗油:12.7L/100km

0-100km/h加速:3.6秒

極速:305km/h

售價:$3,695,430起

「買得Polo,好心你俾多些少買Golf 1.4(150匹)啦!」 我多事,加把咀「咁買得Golf 1.4,點解又唔添多啲買GTI或Golf R呀?」 好在,地球仲有好多小車fans,亦都有個叫Volkswagen嘅老招牌 繼續陪佢哋癲,推出好似Gol ...
autoreviews
【一公升Turbo當道】Volkswagen Polo 1.0 TSI
06 Nov 2017
「而家啲車唔靚」已經流傳於環球車迷口中約20年。 我唔敢話將近2018呢刻,全球車廠已覺悟前非,部部新車皆「靚女」,但近年,德國、日本都有唔少令人睇得舒服順眼,又獨具風格嘅新盤。 包括今次MenClub到德國試駕嘅V ...
autoreviews
【不用看藍天碧海】Volkswagen Arteon
03 Nov 2017