{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 Sep 2017
成日都有人話海港城D餐廳貴,其實有幾奇?早前尖沙咀海港城經擴展過後,該部份便新開一間近期最為注目的高級日菜,全因餐廳的無敵景觀和豪華班底,我深信你坐低望著個景,歎住三星餐廳學法嘅日廚為你準備嘅Omakase同天婦羅,再飲住由SOS Match創作嘅日系雞尾酒,well,你明白個價值係邊啦。

煙燻吞拿魚腩 $328


城中注目的高級日菜「天穴」,不論裝潢排場、菜式構思、用料選材,都甚為講究。坐鎮這天穴的總廚,來頭很大,曾任職法國米芝蓮三星餐廳L'Assiette Champenois的日本大廚小沢亮吾,餐牌中多款充滿驚喜的新派和食和創意刺身菜式,就是出自他和總廚歐陽錦華師傅攜手為設計而成,如「酒蒸鮑魚魚子醬佐烏魚子」、「煙燻吞拿魚腩」和「油甘魚薄切鵝肝粒佐南高梅醋醬」等,在烹調技巧和風格上,明顯加入了法式元素在內。


特上刺身拼盤 $498 除此之外,餐廳多元化的傳統日式料理,如:定食、壽司、丼飯、炸物、爐端燒和鐵板燒的菜式選擇,水準也教人信服。


餐廳室內室內環境劃分成4個部分,廚師發辦(Omakase)、天扶良、串燒和雞尾酒酒吧,食客可以按個人喜好,選擇不同位置。室外景觀更是無可挑剔,無阻擋全維港的日夜景色一覽無遺。


BB喜知次天扶良 $88


佐賀和牛海膽卷 $198
天穴另一主打就是一系列以日本傳統民間傳說人物為主題的雞尾酒,由雞尾酒創作總監Match Chan所創作, 他先後曾任職多間香港的著名酒吧,歷履亮麗,2017年更加入SPIRIT OF SPIRIT(SOS),為不同的餐飲單位及活動創作調酒。而獲得Hong Kong Top 25 Bartenders 之一的調酒師Dorothy Lam ,就會在天穴為食客親自主理日系雞尾酒。

酒吞童子 (Shuten-Doiji) $118



天穴
地址:尖沙咀廣東道3-27號海港城 OTE 304號鋪
電話:2701 9881
營業時間:12:00pm - 11:00pm



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023