{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 04 Oct 2017
講起出產最靚嘅魚子醬,你可能會諗起俄羅斯,不過講起質量同產量,世界上最大嘅魚子醬供應商已經是——中國製造。雖然講起國貨都會皺皺眉,過期漂白肉、黑心豉油、大頭奶粉等等,一件件「舉世矚目」嘅食安事件,都無阻中國魚子醬征服全世界嘅野心。


我諗你要認識下呢個中國魚子醬品牌——卡露伽Kaluga Queen,來自杭州,又有「天下第一秀水」之稱嘅千島湖,一個國家級生態環境,外資亦引進俄羅斯同伊朗嘅領先技術,造就現今世界「火紅」的魚子醬。


自2006年開始至今,卡露伽Kaluga Queen可說是打入世界領頭位置,至今成為巴黎21間米芝蓮餐廳供應魚子醬,佢地客人仲包括法國名廚Alain Ducasse 、成日孖住Anthony Bourdain嘅法廚Eric Ripert、德國漢莎航空嘅頭等艙,連前美國總統奧巴馬喺2016 G20高峰會所食嘅魚子醬,都出自卡露伽。


俄羅斯同伊朗曾經一度壟斷魚子醬嘅市場,不過後因過度濫捕而導致產量大幅下降,後起如日本、以色列以及中國,就趁這個時間急起正追。卡露伽至今產量達至每年60噸的驚人數字,正式成為世界最大的魚子醬生產商,售賣5種魚子醬,當中一款混合Kaluga同Amur sturgeon嘅Huso Hybrid,一小罐30g 就已經索價$210美金,卻最受歡迎。



雖然連品牌嘅嘅經總理都坦言初初頭三年都極之難sell,中國製造好多質量差參嘅魚子醬,不過佢地嘅出品屬行內最好,所以佢地唔會特意提起生產地點,甚至唔會喺標籤上標明來自中國(反而我唔明點解可以咁)。不過咁,魚子醬不嬲都不屬平民食品,我就唔會有咩機會食到啦。



對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023