{ SKIP }

POSTED ON 30 Nov 2017

若果你好鍾情食意大利菜,一日三餐首選意菜,甚至連去到外國都要食返一餐先止癮的話,強烈建議你上個網站睇下,點解?因為呢個印住隻紅蝦嘅 "Top Italian Restaurant Guide",收錄世界上每一個國家的意菜,介紹推介餐廳,真心世界級「意菜乜乜乜」!

最正宗的意大利菜,不論你想食的是源於羅馬,打死唔落忌廉的Carbonara,或者薄到透光的Pizza,紅蝦評鑑Gambero Rosso,可以話係「意菜界米芝蓮」,由最初1986年,一位喜愛美食美酒的意大利記者Stefano Bonilli創立,一開始只是8頁黑白贈刊,記錄其對美食餐廳的感想,到現在製作出一個世界級 "Top Italian Restaurant Guide" ,即使你去到上海、東京、台北、華盛頓,甚至是莫斯科,幾乎是世界上任何一個國家,都有推介。

作為一個世界級意菜美食指南,你可以在Gambero Rosso之上搵到世界各地關於意菜的消息, 加上用家介面似足一個旅遊網站,每個地區都有意菜排名,寫明每間餐廳類型、地址、平均消費、電話。

以香港為例,我搵到8 1/2 Otto e Mezzo Bombana、Tosca、Giando、Ciak - In The Kitchen、121 BC、Grissini、Locanda dell'Angelo,頭三位都屬意料之內,而位於跑馬地的Locanda dell'Angelo可以話香港地食意菜的Hidden gem,主廚Angelo Aglianò曾任Joel Robuchon's sous chef,多年酒店經驗後便自立門戶,講真我都想試。

而今年Gambero Rosso仲舉辦咗一個Chef of the Year,由Grand Hyatt 意菜餐廳 Ristorante Grissini 的主廚Alessandro Cozzolino奪得,25年來將南意大利的風味帶到香港,又多一間要bookmark的餐廳!

http://www.gamberorosso.it/restaurants/top-italian-restaurants-in-hong-kong/
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023