{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 27 Dec 2017

話說大陸有個飲品品牌名為「六個核桃」(就係合桃),由大陸著名主持人魯豫做代言,上星期就受到「中國打假第一人」著名打假鬥士王海挑戰「打假」,聲稱飲完根本自己的大腦沒幫助,仲表示核桃仁根本無保健治療作用,呢場看似「毫無勝算」的訴訟究竟會玩幾耐?

「中國打假第一人」王海又一力作,就因為此事起訴了廠家在廣告中「經常用腦,就飲六個核桃」等廣告用語失實及虛假、誇張及「六個核桃」代言人陳魯豫,要求法院確認「六個核桃」的外包裝、電視廣告、網站內容均虛假,陳魯豫利用自身影響代言虛假廣告,構成欺詐。

核桃在《中華人民共和國藥典》、《中藥大辭典》、《本草綱目》等資料中,所記載的核桃仁功能主要是補腎、潤肺、潤腸等,並無「補腦」、「益腦」、「健腦」等表述,所以根本同「腦」亮無關聯。不過就咁,你估呢個早喺2015年,大陸各地已經有唔同嘅人向「六個核桃」,河北養元智匯飲品股份有限公司作出訴訟。

北京一審法院判決駁回了王海的全部訴訟請求。法院審理後認為:首先「六個核桃」為商品商標,即係個名係咁就咁,無問題。「六個核桃」牌植物蛋白核桃乳飲料經過國家質檢部門鑑定,屬合格產品,相應廣告語「經常用腦多喝六個核桃」經工商行政管理機關的確認,也不構成違反法律規定的情形,簡單D講:「想告得成麻煩請多用腦」。

王海表示不服,近日上訴到北京市第三中級法院。不過其實王海早前接受訪問,談及今年「打假」的成果,他坦言今年的收穫反是倒蝕了,也應該未必能平衡預算的400萬營運成本,平日為(人)民(幣)請命嘅王海,可能手緊了。

上星期富臨漁港被指出售的「粟米斑腩飯」沒有「斑腩」,涉違反商品說明條例,或者王海應該參考下香港嘅例子先,明白到好多食品同其名稱都是不相乎的,我諗,王海真係要飲多幾罐「六個核桃」,補補腦啦。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023