{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 23 Jan 2018

近年談論最高的明星廚師,美籍韓裔大廚David Chang的名字一定在列。我一直覺得David Chang是最識玩marketing 的廚師,既是紐約餐廳Momofuku的店主,店內供應拌飯、拌麵,甚至在猶大人聚居地賣豬肉料理,不拘一格,近乎跳格。他又是飲食節目《The Mind of a Chef 》主持人,出過美食雜誌《Lucky Peach》,甚至更和Nike 合作出過別注版波鞋,idea多到一個點,食評家、明星大廚們都是他的朋友,當真百足咁多爪。

最近又有新搞作,最新飲食節目名為《Ugly Delicious》即將在Netfilx上映的。今次David Chang就會聯合美食雜誌《Lucky Peach》另一個創辦人Peter Meehan,找來不同界別的人,廚師、作家、藝人等,和他們大談食物,8 集嘉賓少不了和他份屬友好的廚師René Redzepi 、Roy Choi和食評家Ruth Reichl。

在這個Teaser中,大廚David Chang就和美國喜劇演員Ali Wong談及到去食Pho,寧願要一個上好的高湯,還是一個附上侍者過份友善的寒喧,光鮮亮麗的環境?

別忘了,要留意David Chang 今年在LA 開設的餐廳Majordomo,是各界美食家引頸以待,期待度極高的新餐廳。

《Ugly Delicious》即將在2月23日於Netfilx上架。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023