{ SKIP }

POSTED ON 31 Jan 2018
一路睇住維港靚景睇煙花,一邊享受Fine Dine食物,可能是新年年初二最優越的節慶活動。即使荷包暗暗滲血,但能夠遠離人群,安坐靚位,鬆鬆動動睇煙花,免卻人多擠迫的場面,萬一過年時天氣又凍,置身室內已經是福份,所以今次就介紹幾間精選,敬請及早預訂啦。

映水芙蓉

海港城最深處的OTE擴建部份,基本上每一間餐廳都佔據維港海景的一角。開業僅一個月的成都食府「映水芙蓉」,是國內最大的川菜飲食集團之一「辛香匯」旗下的餐廳。主打賣相精緻的成都菜,辣味整體較溫和,格局以至擺盤,都屬一線頭的精品中菜級別,幾道如「千絲西胡蘆」、「蓉城雞豆花」, 手工之細緻令人眼前一亮。

映水芙蓉年初二煙花菜譜 (***菜譜或有更改,預約前請先查詢餐廳***)

每位$1,388(另加一服務費)供應日期:2018年2月17日(年初二)


核桃沙律釀小番茄
崇州沖沖卷
香芒山葵蝦球
金湯勾翅
班蘭葉烤海鱸魚
粉蒸肉
石鍋發菜豆腐
黑松露和牛炒飯
潤肺雪梨爽

映水芙蓉
地址:尖沙咀廣東道海港城海運大廈OTE201店
電話:2388 2008
營業時間:11:30am - 12:00mn

HEXA 六公館

同樣位於海港城OTE區域的新潮中菜HEXA 六公館,270度無死角全海景,屬上年尾開業的新派中菜廳,由行政總廚洪貴賓主理,曾任文華及帝苑酒店,功架十足,亦夠膽推出中菜版Omakase,認真大師先夠膽做。不過最有趣就是老闆將亦屬自己旗下的澳門夜場Club Cubic融合餐廳,酒吧部份有DJ坐鎮打碟,大時大節一定有派對,不過新年就無啦。

大年初二特備晚市套餐
每位$1,388 (兩位或以上適用,僅於大年初二晚上供應)

新春「撈起」
菜膽肘子片燉鮑翅
榆耳燴鮑魚
酒糟蝦
發財圓蹄
蟹肉蒸班件
杞子浸豆杯
當紅炸子雞
富貴糯米飯
蓮子百合紅豆沙湯圓

HEXA 六公館
地址:尖沙咀海港城海運大廈地下 OTE101 號舖
營業時間:11:30am – 3:00pm ; 6:00pm – 2:00am (L.O. 22:30)
電話: 2577 1668

大年初二賀年煙花觀賞時段: 入場門票每位$300,包括兩杯特選紅酒或白酒或烈酒調酒或汽水果汁。

港麗酒店 - 行政貴賓廊

一講Conrad,大家只記得 GARDEN CAFÉ的自助餐,因為真心抵食,新年睇煙花,其實亦可考慮,雖則在金鐘,但若位於59樓高樓層的行政貴賓廊,高人一等,景致無阻隔,加上一樣食住龍蝦、生蠔等等的海鮮自助餐,欣賞煙花之餘,暢飲Perrier-Jouët香檳。

香港港麗酒店 - 年初二醉人煙花盛宴
地址:香港金鐘道88號太古廣場香港港麗酒店59樓行政貴賓廊
電話:2822 5777
價錢:成人定價每位1,288*元,小童每位588*元*另加一服務費

文華東方 -  米芝蓮二星餐廳Pierre

若覺得睇煙花當晚都要食得有情調,或者鍾情法國菜,中環區的另一選擇就是舊文華,米芝蓮二星餐廳Pierre。餐廳是被稱為法國的「分子料理之父」,法國米芝蓮鬼才大廚Pierre Gagnaire,旗下的當代法國餐廳。主理的大廚Jacky Tauvry ,曾學師法國三大名廚Alain Passard 、Guy Savoy以及Pierre Gagnaire,功架無容置疑。客人在臨近海邊的25樓欣賞煙花,定必賞心悅目。當然你亦可以選擇酒店另一間米芝蓮星級食府文華廳。

文華東方酒店 - Pierre

地址:香港中環干諾道中 5 號

電話:2825 4001

價錢:六道菜晚餐定價每位$2, 288*,連Ruinart Blanc de Blanc香檳一杯。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023