{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 01 Feb 2018

阿爸阿媽年代,表白會寫情信,用筆跡表達心聲,到現在,我諗大家唔打電話,都會send個whatsapp加符號。或者你在網絡上睇得太多示愛或求婚的片段,好土豪式包起成個LED幕表白,我知你其實心底都好想試一次,來吧,機會來了,在尖東街頭示愛吧!

話說尖東海旁的尖沙咀中心及帝國中心外牆,就有面積達4,000平方米,由6萬3千顆變色LED圓點燈組成維港上最大的幕牆,有商場就舉辦個活動,俾各位男士們在情人節當晚9時半至11時之間,在熒幕用30 秒去表達愛意,如果係你,你會喺30秒內寫D咩?

想達成如此爆破又驚喜的橋段,總需要些少財力,方法是在特定商場累積消費滿 $6,000或以上先可以參加。嫌貴?春宵一刻值千金,如果呢$6000成功製造到感動,戀情升溫,一撻即著,點會唔值呀?

我諗大概行程就係:

尖沙咀附近食情人節大餐(請留意MenClub介紹)-> 沿海皮慢行向尖東方向 -> 跟劇本就到幕牆下,再抬頭上望 -> 二個字「驚喜」!然後感動,完。

信和集團「LED心意卡」(即日起至4/2)

參加方法:於屯門市廣場、奧海城、荃新天地、黃金海岸商場、中港城、尖沙咀中心、帝國中心及信和廣場),同一商場內以電子消費累積滿 $6,000或以上即可。
名額有限,先到先得,額滿即止。

詳情請瀏覽:http://www.sinomalls.com/sino/images/event/SIN_Valentines.pdf參閱詳細規則條款。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023