{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 28 Feb 2018
約朋友在中環食個lunch,茶記平均都$60,稍為好少少的西餐都接近一百,選擇才叫多,行過利源西街看見這間玩食字「Chotto Matte」的新店 Chotto Maki,主打Mix & Match卷物(Maki),以為是滿足OL們的日本食店,份量男人一定唔夠食,結果我徹底被超足料的卷物KO,或者我太低估中環女士的戰鬥力...

行入利源西街,招牌基本上完全被擋,不過這間主打Mix & Match卷物的新店,睇落日本風情帶潮味,還以為又是專為OL而設。配料大堆頭,份量亦「大件頭」,極具加州壽司風格。

看看點餐紙,食材選擇頗多,肉類、蔬菜、脆脆及醬料混搭,數量達40款,當中不乏玩味之選,好似蘋果啫哩、飛魚子脆脆、炸番薯等,配搭可算有新意。眼見大部份OL(好似得我一個男人lol),都在等外賣,可能因為店中只有少量座位,站著的人可多的是。

朋友堅持要我「自主獨立」,不可點六款既定配搭,結果在選擇困難症發作前,剔好黑芝麻醬、鰻魚、腐皮和蘆筍,每件卷物的橫切面都覺得好「擠迫」,暗嘆廚師的好手力,味道相當足夠,亦不會太鹹,黑芝麻醬意外配合重味的鰻魚。

Truffle My Roll $128

朋友則拿來牛肉卷和off menu的黑松露卷,第一件事就驚訝店家之大方,刨片的黑松露,完全不惜工本,卷內則有蟹肉、帶子玉子蛋、三文魚、露筍,沾上黑松露醬,然而食味卻沒有黑松露的霸道,出奇地友善。

Chotto Maki
地址:香港中環利源西街 3 號地舖
電話:5111 6074
營業時間:11:30am - 7:00pm(星期日休息)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023