{ SKIP }
文:MenClub Raphael  
POSTED ON 01 Mar 2018

當你聽朝有大會準時要開,但你好想飲酒;當你聽朝一早要陪女伴去見家長打大佬,但你依然好想飲酒,呢款來自英國的酒精蒸餾酒Seedlip,應該幫到你,無糖份、無人造香料,當然無酒精,有咗呢支酒,相信你唔使再問淑梅姐有咩對策,至少第二朝起身亦唔會有Hangover的痛苦。

創辦人Ben Branson出身農場世家,家族仲有個你想像唔到咁大嘅花園,自小就是植物狂,本身唔飲酒,但佢都會有想飲酒嘅時候,就衍生「What to drink when you’re Not drinking ®」這想法。

製法相當有趣,Branson和其團隊花費了好幾個月,將來自家族農場的農作物如豌豆、乾草、豆蔻和多香果(Jamaican All Spice Berry,又名牙買加胡椒)等材料分別放在中性烈酒和水中冷浸,然後在銅鍋中個別蒸餾,除去當中的酒精,將材料的天然香味濃縮。一瓶 Seedlip,需要六個星期時間才能完成。

2年前在英國倫敦著名的高級百貨公司 Selfridge 上架,兩星期內迅即被搶購一空,連Branson自己都講過難以致信,Seedlip 不單止在英國爆紅,食正今年的天然草本、科技食物等等關鍵詞(其實酒瓶包裝設計都極有感,狐狸和野兔正正更回應了品牌的出處——農場。)上年中在美國出售,紅到連著名酒吧和餐廳包括 Dead Rabbit Grocery & Grog 和米芝蓮三星餐館 Eleven Madison Park,都開始向 Seedlip 訂貨,是近年少有可以同樣攻佔高端和平民餐飲市場的品牌。

Seedlip Garden 108
採用始創人自家農場生產的優質原料,包括豌豆和乾草為基礎,混合不同天然香草包括薄荷葉、迷迭香和百里香等天然香草調製而成,盡顯英國鄉村風味的精髓。
Seedlip Spice 94
採用芳香濃烈的香料,包括全香果和豆蔻,混入檸檬和西柚皮內的柑橘味,再加上帶點苦澀味的橡樹皮和西印度苦香樹皮調製而成。
真心想問,究竟係咪因為英國太多醉酒佬/女,Branson先會有如此「救國」的諗法呢?

Seedlip於香港以下地點有售
零售商:HK Liquor Store、The Bottle Shop
餐廳及酒吧:PDT、The Pawn、Potato Head、Foxglove、Buenos Aires Polo Club、Dr. Ferns、Happy Paradise、The Murray and Beet等


建議零售價格:700毫升($328)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023