{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 06 Mar 2018

Pringles品客薯片,一筒筒薯片應該是不少人由細食到大的零食,近幾年又因為同前財政司司長「薯片叔叔」撞樣而「被代言」。外國有美食網站就為各款品客薯片作排名,唔知你食過邊幾款呢?

美國美食網站Thrillist ,就為各款口味的Pringles品客薯片進行評測,搜羅市面上26款口味,除了大路芝士、燒烤、鹽醋味,當中不乏地區獨有或奇形怪狀的口味,即刻望一望先!

21.Screamin' Dill Pickle

你無睇錯,試食編輯食完話真係有酸瓜味,仲要"magically reappear",不過對於食用來說就有咁嘅評價:「唔建議。」

18. Honey mustard

被形容為最唔似Pringles的Pringles薯片,老實我食薯片好怕食到偏甜嘅口味,同埋蜜糖芥末好韓式,諗起就驚。

12. Top Ramen Chicken

所有拉麵味的薯片,都第一時間令我諗起——「媽咪麵」。



7. LOUD Fiery Chili Lime

上年頭新出的新系列,最特別之處是用厚身粟米片取代薯片,口感大不同,不過評價兩極,這款口味以辣取勝。



5.Original lightly salted

另一個健怡系列,話明少鹽,你會食得出多一點的薯仔味喎。



4.Cheddar cheese lightly salted

又係芝士,究竟外國人對芝士的熱愛程度,芝士加上低鹽,穩殺。



3.French onion dip

法式洋葱忌廉,睇落相當有趣,官方聲稱是Sour Cream & Onion的升級版,個人黎講極之想試。



2.Original

原味就是最好,是不少人心目中的金科玉律。

1.Chedder Cheese

車打芝士當然是零食界的皇者味道,芝士味的食品如芝士波、芝士條、芝士片,通通都能征服各零食友的舌頭。

我個人來說,Pringles我會揀Original,但其實我自細就淨係會買LAY’S 的Salt & Vinatage味薯片,明打對台,不過提返大家,食筒裝薯片有個秘訣,食到尾都唔會整污糟隻手!
Source:Thrillist
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023