{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 29 Mar 2018

下星期就是一年一度的香港七欖,早前先講完兩個漢堡王大賽,不過略嫌鬥食競飲太intense,今次就講返件合家歡多少少的活動,利園即將在星期五舉行「利園雞蛋仔藝術節.七人欖球升級版」,雞蛋仔節雖然不是第一年舉辦,不過場內各式各樣的雞蛋仔極具挑戰意味,復活節假期就是你的試練開始。

 皇室魚子醬伴三文魚香檸忌廉雞蛋仔 ($90) /  法國Valrhona朱古力雞蛋仔五重奏 ($60)

雞蛋仔節雖然不是第一年舉辦,不過場內各式各樣的雞蛋仔極具挑戰意味,十多間餐廳食肆各自拿出自家的雞蛋仔創作,首先有法式fine-dining聞名的星級餐廳Seasons,新任總廚Lorenz Hoja大廚將法式創意融入雞蛋仔,最令人估唔到。

蘿蔔糕鹹雞蛋仔 ($90)/ 熱薑奶茶 ($20)

另外仲有多間,好似家香的「蘿蔔糕鹹雞蛋仔」和「楊枝甘露雞蛋仔」、「有餡」雞蛋仔始祖恆發雞蛋仔「榴槤夾心雞蛋仔」、甜甜味的「南乳雞蛋仔」、ICE PUFF的「黑椒洋蔥鹹牛肉雞蛋仔」,價錢由$30 - 60不等,咁多雞蛋仔,總有一隻啱你口味,亦總有一隻(或多隻)係伏...,(拍拍膊頭~)

菠蘿包雞蛋仔 ($30)

-       星夜朱古力雞蛋仔 ($30)

芫荽神($30)/ 煎餅亞豬媽($30)/ 草莓妹妹($60)

黑松露櫻花蝦雞蛋仔($60)

或者智者一定會講:「咪又係雞蛋仔?」,你覺得雞蛋仔味道鬼五馬六,係因為你由細到大熟識的雞蛋仔,踏入你左一個未知的領域,這就是食物的進化。近近地台灣人氣最高的伴手禮,鳳梨酥由最初冬瓜蓉加鳳梨酥,到精挑細選甜度酸度更高的土鳳梨,甚至到依家將鳳梨酥同Brownie 組合(認真,我買咗一盒食,除咗甜咗D,味道其實唔差...)



雞蛋仔節仲有其他活動,大會特別安排專教你整七人欖球造型雞蛋仔,城中名廚囍宴創辦人余健志(Jacky Yu)及金茶王陳子平師傅,他們將親臨現場作廚藝示範及教授港式奶茶的沖製過程及技巧,仲有音樂表演、手作精品攤位等等。(參加金茶王奶茶班:https://goo.gl/DJV7vo

「利園雞蛋仔藝術節.七人欖球升級版」
日期:   2018年3月30日至4月2日(星期五至星期一)
地點:   銅鑼灣利園一期私家路(希慎道33號)

時間:   11:00am - 7:00pm
入場費用:全免

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023