{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 03 Apr 2018

1997年,即係21年前,BBC到英國最出名的意大利餐廳River Cafe拍攝聖誕特集,片中一名金髮小鮮肉出現過幾分鐘,同觀眾講解廚房做法,他就是Jamie Oliver。接著,Jamie Oliver 就被BBC 睇中,拍攝廚藝節目《The Naked Chef》,自此紅到爆炸。

滿面稚氣,中分曲髮,不修飾,不跟風,強調「我有我做法」,攤在沙發同你講飲食,迷倒一眾少女,當年的金髮小鮮肉真心可比神之Edison,點解我會無啦啦提起,因為我非常好彩地認識到一位英國明星級意菜大廚Theo Randall,他於海景嘉福的意菜餐廳Theo Mistral剛剛新開張,訪問中他就跟我分享的一些趣聞,就是原來想當年Jamie Oliver剛入River Cafe做新仔,Theo Randall正正就是當時的總廚!

所以係咁易「考古」搵返當年的珍貴片段,再者在英國講起擅長意大利菜的大廚,很多都會將大廚Theo Randall掛在咀邊,隨後的便是Jamie Oliver 。看似鬥爭激烈的廚壇,廚師與廚師的關係其實不只有競爭,兩位其實Friend過打Band,餐廳介紹過兩日就出街,先懷古一下。

懷古片:

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023