{ SKIP }

POSTED ON 10 Apr 2018

雖然你可能無睇過卡通《The Simpsons》,但一定會知道,這個美國人心目中家傳戶曉的動畫,兒童不宜但幽默地嘲諷美國文化、現今社會或者時令話題,真心好笑,尤其是上年成功預言Donald Trump當選總統的情景,我諗全世界都會認識。

話說The Simpsons一家好多家庭成員,最常見當然是主角,一家之主Mr. Homer,平時佢最鍾意食(應該士多啤梨味)冬甩。有冬甩店就睇準機會,與其合作推出Homer專屬的「D’ohnut」,因為當Homer面對煩惱,懊惱時便會發出「D'oh!」聲,冬甩名明顯食埋個字,由上月中供應到四月尾。

今次為合作的品牌正正就是美國其中一間最大的連鎖冬甩店Krispy Kreme ,不過不過不過,「D’ohnut」今次推出的地區就無美國份,竟然係澳洲先發,對美國simpsons fans產生嚴重打擊,尤其你上ig 打 #simpsonsdohnut,大批大批相簡直挑機,我諗美國都會有嘅。

明明都只係white-chocolate truffle-strawberry口味,但你見個package咁靚,你總會有忍唔住想買。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023