{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 13 Apr 2018

潑水節作為秦國人一年之中一個重要節日,亦即係泰國新年,每年4月13-15號,無論你喺曼谷做嘢有幾忙,都會返鄉下過節,新年就係屬於屋企人的時間。講起食泰菜,我就諗起來中環間泰菜Soul Food Thai,其實係曼谷Soul Food Mahanakorn的分店,創辦人Jarrett Wrisley便是資深美國食評家,當地食評網或旅遊書都有介紹過。

本身Soul Food Thai主打的泰菜,幾乎就是取泰國各地區的菜式,以街頭風味呈現出來。最近餐廳就因應潑水節,製作四款期間限定的菜式,分別代表各地的傳統家鄉味道。

Beef Larb $118

其實就相當下飯牛肉碎,屬酸辣味並重的泰北菜,程度有如譚仔之大辣,旁邊亦有新鮮青瓜,可微微減口中的辛辣刺激。



Tum Saap $118

來自泰國東北依善地區的酸辣排骨湯,辣味同樣屬高層次,配香茅烤過米飯同吃,很搭調,不過都係辣。



Spicy Grilled Squid  $98

泰國南部當然就係食海產,燒魷魚,柑桔及青檸汁極酸,不過仍不能掩蓋其鋒芒的辣度。



Coconut Lon $108

河產豐富的泰國中部,用蟹肉、烤大蝦、椰汁和香草做成一個濃稠的沾醬,再用不同的蔬果如茹子、青瓜、紅蘿蔔同吃,放心,這個不辣...你咬不中微細的辣椒。

Soul Food Thai
地址: 中環蘇豪伊利近街26-30號地下
電話: 2177 3544
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023