{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 02 May 2018
家傳戶曉的TABASCO® 辣椒仔,今年是品牌面世的150周年,其中一個慶祝活動,就是邀請世界各地的餐廳合作,推出特別火辣的菜單,而香港唯一獲邀的就是中環蘭桂芳摩登韓國餐廳Jinjuu。

由美藉韓裔名廚Judy Joo主理的Jinjuu,菜式、佈置走摩登路線,食物如炸雞、烤肉、漢堡包、炸玉米餅等等揚著美國風,不多不少也是韓國菜的特色。餐廳便會在5月7日至21日期間供應限定TABASCO®菜式,如將TABASCO® 煙燻辣椒醬加入韓式辣炒年糕,以TABASCO® 青辣椒汁混苦椒醬調味的韓式辣醬炸雞,每道辣味也不一樣。

5月3日,主廚Judy Joo更會親自主理,製作獨一無二的TABASCO®6道菜菜單(每位$666 + 10%)。

你以為TABASCO®只出現在食物?少年你太年輕啦,不少cocktails都有落TABASCO® ,Jinuu的首席調酒師Paulo Quejano當然唔會錯過這可塑性極高的材料, 一款款如Caesar Arrives At Jinjuu、Meet Mr. Lada和Big Bang,韓風味同酒味一樣,好重。

Caesar Arrives At Jinjuu

BTW,如果閣下對自己的食辣程度有信心,由5月7日起,大家可以挑戰參加Jinjuu的勁辣雞翼競食大賽。每位只需$100,挑戰食十隻Jinjuu的「Don’t You Dare」特製辣汁雞翼,成功完成便可免費獲贈韓國啤酒、TABASCO® 精美禮品及Jinjuu的餐飲現金卷。


Jinjuu
地址:香港中環德己立街32號UG樓                                                                                                  
電話:37554868       

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023