{ SKIP }

POSTED ON 02 May 2018

Source: NEW YORK INSIDER

你以為咁土豪級別的炫富,一定是大陸富二代所為?錯啦,講到炫富,屁孩們拍馬都追不上美帝的富豪,紐約就有間餐廳同一個土豪KOL推出「真金雞翼」,一碟有50隻的「雞翼山」,就用上值$200美金的24K金粉,仲未計調配醬汁用的金粉,超級土豪,所以一碟賣成$1000美金!痴__線!

講返間餐廳,一間名為THE AINSWORTH的餐廳,驟眼睇落去相當不起眼,在紐約起家,徹頭徹尾走傳統美式家庭食物、調酒的餐廳,雞翼是店中廣獲好評的招牌,不過祭出「真金雞翼」的構思,則來自一位自稱 "Foodgod" ,同樣土豪味濃的美國紐約KOL Jonathan Cheban。

這位自稱 "Foodgod" 的美國紐約KOL Jonathan Cheban,Instagram followers 高達2.6 million,真人騷出身的他,同美國名媛KimKardashian的家族相當熟絡(好啦,我明白啦,出鋒頭是作用之一),自己亦有一間PR公司,食嘅玩嘅,睇得出走富貴路線。佢就話咁啱同AINSWORTH店主傾開,不如搵樣嘢搞下,結果就出現這個咁土豪的玩意啦,完。

每一碟有50隻的「雞翼山」,就用上值200美金的24K金粉,仲未計調配醬汁用的金粉,超級土豪,所以一碟賣成$1000美金!我覺得最好笑嘅係,Insider個主持仲話件事雖然好gimmick,但廚師在製作過程同樣放在好多心機落去,OK,當一個二個影隻雞翼影到皮又腍晒又凍,或者齋影唔食,個廚師一定好開心啦,well。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023