{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 14 May 2018
數數下,香港其實坐擁唔少日本米芝蓮名店的海外分舵,例如懷石料理柏屋、拉麵店Tsuta 蔦、Sushi Satio等等,証明香港人的而且確「捨得食」,要講日本米芝蓮名店,最近又添一員,來自大阪的米芝蓮二星的壽司名店, Sushi yoshi(壽司芳)店正式進駐香港。

米芝蓮鮨店,間間都有星, 大抵都是傳承日本鮨店的道統為主,不過由店主兼總廚 Chef Hiroki所導領的Sushiyoshi,開業28年,就以充滿創意,不受傳統約束的Omakase打開新道路,今個月更在日本以外開設首家海外分店。

Chef Hiroki這位破格反傳統的鬼才壽司師傅,在保留傳統日本食材及做法之餘加入西式元素,既保留日本食材的原始風味,同時在味道、香氣及口感添加更多層次。再者他認為客人來到享受Omakase,這個餐飲體驗應該保持氣氛輕鬆自在,所以當中不乏主客互動環節,著緊客人的反應。

香港店所採用的食材大部分都與日本店同出一轍,Chef Hiroki每天親自到魚市場揀選鮮活海產,每天從日本新鮮空運抵港,也會用上來自歐洲的高質素食材作配搭。

香港店由高徒主廚Sugawara坐鎮,香港店提供17至21道的Omakase菜單,風格大膽創新,將壽司製作融入外國食材,創作獨一無二的美食,其中包括大阪總店的經典菜日式帆立貝他他窩夫、法國亞基坦魚子醬海膽飯、牡丹蝦薄切刺身以及Syphon 鰹魚昆布湯。

與大阪總店僅設八席相比,香港店的壽司吧可容納12名位客人,且另設可供8人用餐的貴賓房,廚師發辦晚餐每位$1,980起,午膳消費每位$680起。

Sushiyoshi 壽司芳
地址:九龍尖沙咀金馬倫道8號The Otto酒店1樓
營業時間:12:00 -15:00 & 18:00 - 22:30 (星期一至日)
電話:2657 0280

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023