{ SKIP }

POSTED ON 14 May 2018

 

好多人都話依家會入手日本威士忌嘅,炒家多過飲家,隨著各個威士忌蒸餾所,好似山崎,余市、宮城峽等宣佈停產年份威士忌,炒風更盛。最新消息,響17年(HIBIKI 17) 亦將於今年9月正式停產,相信接下來又是助長炒風,真係連Bill Murray都搖頭嘆息。

2003年上映的《迷失東京》(Lost In Translation),Bill Murray在戲中拍攝的廣告,正正就是正準備停產的響17年,作為現時門檻最低的年份威士忌,停產之後,各位酒友所及之處就是炒價約$4000的響21年。

響17年停產,sad but true,或者咁講,有年份的日本威士忌逐漸停產,自然有其歷史因素,90年代日本經濟不景氣,酒廠並沒有大量生產威士忌原酒,而十多年後,品牌調和威士忌需要的原酒貨存已見頂,停一停。酒廠已開始改變策略,減產年份酒,宣傳旗下無年份標示 (No Age Statement)簡稱 NAS的產品。就如2015年,響12年宣佈停產同年,響 HARMONY正式發佈,意即以低年份的威原酒為主體,加入適量高年份作配搭,唔講年份,更顯酒廠調酒師的能力。

這個大趨勢不單止在日本發生,各地酒廠如蘇格蘭、台灣,甚至印度都見打著NAS,品質不遜年份酒,或者其他版本,各位酒友還是靜待下一個講年份的時代來臨吧。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023