{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 11 Jun 2018

自從大家看過一段Youtube瘋傳的影片,從海龜的鼻中抽出一條膠飲管,畫面駭人,聞者固然傷心,也激發廣大民眾對飲管的厭惡。減少浪費,降低對環境的污染,已成世界共識。要飲管消失,最簡單的方法就是搵到代替品,除了近年成為各大環保友首選的不銹鋼飲管,歐美各地似乎仲有更多新產品,利用海藻、稻穀、玻璃等等物料,有些更可食用,暫時香港未有得賣,不過至少你一定要知。

Lolistraw by Loliware
應該是全世界第一款可分解並可食用的飲管,成分就是從海藻萃取,無毒無麩質無膠質,全天然,最抵死(食)就是飲管講到明可食用(其實Loliware最初推出的產品是杯),物料中亦可加入不同味道,結果亦出現五顏六色的製成品,鼓勵各位飲完飲料之後食埋條飲管,感覺似食有味的橡皮糖,科技眾籌網站Kickstarter 同 indiegogo 同樣爆受歡迎,唔好講笑,我自己都係backers。


Harvest Straws

最初出現的飲管,有說早於1900年已有,製作的物料更是人類食物的根源——榖物。Harvest Straws的概念來自南加州Tehachapi Heritage Grain Project,當中就以家族獨有非基因改造的穀物,製作飲管,低碳排放,亦完全分解able,可稱為「種出黎的飲管」!

Simply Straws

加州手工製作的玻璃飲管,多款顏色,永不變形,BPA-free,更屬低敏感性產品,方便清潔,耐用度高,一世保用,除非你打爛咗....

根據環保署資料,港人慣用即棄的膠飲管是本港十大漂浮垃圾之一,每年仍使用高達 14.4 億支飲管,而單是美國,每日就有500萬支飲管垃圾。這個問題也得到世界上廣大商家的關注,就如英國麥當勞決定今年5月起在他們約1300間分店內,逐步以紙飲管取代膠飲管,各地亦有團隊發起「無飲管運動」,鼓勵食肆「走管」,不過唔知幾時先可以令膠飲管完全消失呢?
對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023