{ SKIP }
文:MenClub William 圖:互聯網
POSTED ON 25 Jun 2018

好記得上年尾上海Starbucks Reserve Roastery開幕,面積比美國西雅圖的首間咖啡烘焙工坊仲要 大,樓高兩層,佔地足足 27,000 呎,由烘焙咖啡生豆開始,由睇住Barista席前示範用虹吸壺沖煮咖啡,又或者飲埋咖啡啤酒同調酒,成件事成間店chic到一個點,仲成為亞洲區旅遊熱點。

相信香港Starbucks迷一路都牙癢癢,不過唔使妒忌,今日終於等到香港開,Starbucks首間旗艦店登陸銅鑼灣。作為首間Starbucks 旗艦店,咖啡和飲品的新增內容究竟有咩重點?

特濃咖啡馬天尼 $85

俾Advanced 咖啡飲家嘅Starbucks Reserve™,繼續有Nitro Cold Brew、Siphon、Pour Over、Coffee Press 等等唔同方法製作的咖啡,不過夏天就特登加入雪糕嘅單品,好似冷萃雪糕咖啡及氮氣冷萃雪糕咖啡,夏天啱飲。而繼IFC 分店賣酒的成功,Mixology Bar繼續有酒飲,紅酒白酒加埋咖啡Infused啤酒,新增啤酒酒款是 Sparkling Kenya IPA,不過好似我地MenClub咁出眾嘅男人,識飲一定飲Martini,而旗艦店Mixology Bar就有咖啡大師現場調製特濃咖啡馬天尼Espresso Martini,咖啡味重過酒味,好易入口。

冷萃雪糕咖啡 $56

麥香雪漾冷萃咖啡 $69

Starbucks® Teavana Bar 亦是全港首設,不過內容就傾向女生共賞,15款旗艦店限定的茶飲,包括5款香港獨家創作,以新鮮水果再配搭英式紅茶、洛神花茶、薄荷香檸綠茶以及全新白茶等茶底。另外仲有鮮奶泡沫茶飲系列,相信睇準坊間對奶泡茶的需求,(又或是背後同集團飲品店「茶狼Cha Long」的成功?)

鮮果茶園 $58 (473 mL)

我個人認為成間店最抵飲個位就屬於Teavana Bar,客人可選虹吸方式煮茶,慢慢欣賞香茶沖泡過程,OK,叫杯壺茶都係$60蚊,齋沖都10分鐘,飲我估你都要你30分鐘以上(韓式小鮮肉外型的咖啡師意外深得同行行家歡心,well )。

飲品項目多,而食物方面,除咗本身都有供應的沙律輕食外,旗艦店供應三款All day breakfast餐點,仲有三款下午茶供應嘅鬆餅,講到明美式,非日式入口一陣風嘅食感。

 

最後想remark 一件事,就係呢間分店雖然只佔地5,500呎,不過小巧齊全,況且應該是香港眾多Starbucks分店中最闊落的一間,座位相隔有距離,隔離枱講嘢都比較難聽到,睇住銅鑼灣鬧市路景,意外帶點外國旅行嘅感覺,絕對無負「旗艦店」之名。

(按:同事回報,星期日爆場爆到......完全大巴大巴星咗我一下。)

香港星巴克旗艦店
地址:銅鑼灣新寧道1號利園三期1樓101-110號舖
營業時間: 7:30am – 11:00pm(星期一至星期五);8:00am – 11:00pm(星期六、星期日及公眾假期)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023