{ SKIP }

POSTED ON 23 Jul 2018

奢華精品糖果店 Sugarfina®,由創辦人Rosie O'Neill 與 Josh Resnick在美國洛杉磯比華利山創立,曾經在外國集運網看過介紹,詢問度極高。 Sugarfina®近期正式進駐海港城,品牌在世界各地搜羅手工製作軟糖、糖果、朱古力等等,藏在一個小盒,猶如一個充滿甜食的潘朵拉盒子,加以各個精美禮盒,顛覆了2,000億美元的環球糖果市場。

叫得做 「大人們的糖果店」,當然就不是只有大家隨處可見的「熊仔糖」、「可樂糖」等等,就講店中招牌的一系列酒香糖果,貨真價實用Dom Pérignon 年份香檳製作的Champagne Bears® 香檳小熊軟糖、Single Malt Scotch Cordials 蘇格蘭威士忌酒心黑朱古力,還有瘋魔荷里活的Rosé All Day Bears 玫瑰香檳小熊軟糖等,當時想買都無,waiting list長達 18,000人。

香港店店面不太,就只有50多款糖果,環境陳設藍白配花牆,明顯適用於打卡,而Sugarfina® 為慶祝香港首間精品糖果店開幕,特意設計了香港經典電車造型的兩盒裝「Hello Hong Kong! Candy Bento Box」糖果禮盒。禮盒內有經典口味 Rosé All Day Bears 玫瑰香檳小熊軟糖,以及 Fuji Apple Caramel Candies 富士蘋果焦糖糖果。

別以為這個糖果品牌,只為「港女」服務,專登製作男士向的口味,Bourbon Bears相當好「趙」,同時又有一股橡木味,有意思,另外有酒心的朱古力亦處理得相當不錯。

品牌相當熱衷和其他品牌合作,啤酒CORONA融入熊仔糖?到底會係點?不過呢個需要上網訂購。

Sugarfina 海港城店
地址:尖沙咀海港城港威商場 3 樓 3327 號舖
電話:2116 4688
營業時間: 10:00am – 9:00pm(星期一至四)、 10:00am – 10:00pm(星期五至日)

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023