{ SKIP }
文:MenClub William
POSTED ON 26 Oct 2018

 

有「香港影視廚神」之稱的Chef Le Mon(藝名:謝霆鋒) 一向都是獨立特行,無論係整甜品,整威靈頓牛柳,你地班凡夫俗子根本就唔明白,早前同大陸麥當勞合作推出「星廚系列」的新包,大受歡迎,今次回歸香港,推出一系列「麥當勞X鋒味」The Signature Collection。新包上場,宣傳鋪天蓋地,萬眾期待,我地當然要睇睇實物啦。

連一向北上搵真錢嘅王祖藍,早前都話返香港拍「廣東話」賀歲片,大陸影圈嘅遊戲規則真係當你狗咁玩,Chef Le Mon唔知道係咪有受影響,好在佢好早之前已經喺大陸推出過「星廚系列」「霆鋒酷辣雞腿堡」,深受鋒迷歡迎。而今次吨創作靈感,霆鋒就話來自「回憶中的香港味道」喎。

「鋒味安格斯・煎蛋肉醬飽」 (10月26日起推出)

話說霆鋒經常在片場食嘅肉醬煎蛋飯,就將佢加入安格斯牛肉漢堡包,認真,肉醬同煎蛋其實有咩會錯?實物所見,肉醬容易漏出,味道唔算太特別,肉醬excat7y就係應該配白飯,煎蛋稍稍細咗D。

「鋒味洋蔥吉列豬扒飽」 (11月20日起推出)

呢個堅好食,格式化嘅吉列豬扒,外脆內軟,而重點係炒洋葱同炸洋蔥碎!!!口感酥脆又香口,加埋酸甜開胃的沙律醬,味道相當不俗。

「鋒味港式燒味風味調味粉」(10月26日起推出)和「鋒味避風塘炒蟹味調味粉」(11月20日起推出)

認真,港式燒味似燒烤味,味道再重少少。避風塘炒蟹味似「示畐」字麵包調味粉,同樣都係重口味。

「鋒味橙汁雜飲」(10月26日起推出)

 

「橙雜」是old school 的飲品,90後可能未聽過。

「鋒味菠蘿冰」(11月20日起推出)

無特別,菠蘿冰一杯。


「鋒味曲奇奶茶麥旋風」(10月26日起推出)

甜品可以唔使試,因為好似甜得濟。

對於香港人黎講,打邊爐素來都係不分季節嘅美食,即便係過去疫情期間大家出唔到街,但都可能會買急凍料返屋企食餐好嘅。好似本地網店ChumPlus就曾經於疫情推出急凍牛雜鍋,更大賣超過十萬份。近日佢哋更進駐觀塘巧得 ...
gourmet
【火鍋】疫情期間賣出十萬份 觀塘青藤椒牛雜鍋
21 Jun 2023
近日外國傳媒爆出,以「Salt Bae」之名走紅嘅土耳其籍廚師Nusret Gke,近年身陷多宗與前員工之間嘅官司,當中嘅罪名包括佢「剋扣貼士」、性別歧視、於餐廳內不公對待員工等。令佢原本就唔太好嘅名聲進一步受挫。 ...
gourmet
【美食】剋貼士、性別歧視「Salt Bae」被前員工連環控告
27 Apr 2023